Boutique hotel στην Αγία Μαρίνα Αίγινας, αναζητά Front Office & Reservations Agent για τη νέα τουριστική σεζόν.

Αναζητούμε ένα άτομο με αγάπη για τη φιλοξενία, προσοχή στη λεπτομέρεια και θετική διάθεση, που θα συμβάλει στη δημιουργία μιας ζεστής, προσωποποιημένης εμπειρίας για κάθε επισκέπτη.

Κύριες αρμοδιότητες:

• Υποδοχή, check-in / check-out και συνολική φροντίδα των επισκεπτών
• Διαχείριση κρατήσεων μέσω τηλεφώνου, email και online πλατφορμών (Booking.com, Airbnb, Expedia κ.λπ.)
• Ενημέρωση και παρακολούθηση συστήματος PMS και πλατφορμών κρατήσεων
• Έκδοση αποδείξεων, παρακολούθηση πληρωμών και ταμείου
• Επικοινωνία με πελάτες πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής για ειδικά αιτήματα ή παροχές
• Συντονισμός με housekeeping και λοιπό προσωπικό για την άψογη λειτουργία του ξενοδοχείου
• Συμβολή στη συνολική εμπειρία φιλοξενίας, με γνώμονα την ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια

Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε θέση Front Office ή Reservations σε boutique ή μικρή ξενοδοχειακή μονάδα
• Πολύ καλή γνώση αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
• Καλή γνώση Η/Υ και συστημάτων κρατήσεων (PMS, OTA, Excel)
• Επικοινωνιακός χαρακτήρας και επαγγελματική συμπεριφορά
• Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και φιλοξενία

Επιθυμητά προσόντα:
• Εμπειρία σε μικρές μονάδες ή πολυτελή καταλύματα
• Ικανότητα παροχής προσωποποιημένης εξυπηρέτησης

Παροχές:
• Διαμονή σε ιδιωτικό δωμάτιο εντός του ξενοδοχείου
• Ανταγωνιστικός και συζητήσιμος μισθός ανάλογα με την εμπειρία
• Επαγγελματικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας
• Προοπτική επαναλαμβανόμενης συνεργασίας

Περίοδος εργασίας: Απρίλιος – Οκτώβριος
Τοποθεσία: Αγία Μαρίνα, Αίγινα
Αποστολή βιογραφικού: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 6974392405 Ώρες επικοινωνίας 18:00 - 20:30.