Κύριες αρμοδιότητες:
• Υποδοχή, check-in / check-out και συνολική φροντίδα των επισκεπτών
• Διαχείριση κρατήσεων μέσω τηλεφώνου, email και online πλατφορμών (Booking.com, Airbnb, Expedia κ.λπ.)
• Ενημέρωση και παρακολούθηση συστήματος PMS και πλατφορμών κρατήσεων
• Έκδοση αποδείξεων, παρακολούθηση πληρωμών και ταμείου
• Επικοινωνία με πελάτες πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής για ειδικά αιτήματα ή παροχές
• Συντονισμός με housekeeping και λοιπό προσωπικό για την άψογη λειτουργία του ξενοδοχείου
• Συμβολή στη συνολική εμπειρία φιλοξενίας, με γνώμονα την ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια
Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε θέση Front Office ή Reservations σε boutique ή μικρή ξενοδοχειακή μονάδα
• Πολύ καλή γνώση αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
• Καλή γνώση Η/Υ και συστημάτων κρατήσεων (PMS, OTA, Excel)
• Επικοινωνιακός χαρακτήρας και επαγγελματική συμπεριφορά
• Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και φιλοξενία
Επιθυμητά προσόντα:
• Εμπειρία σε μικρές μονάδες ή πολυτελή καταλύματα
• Ικανότητα παροχής προσωποποιημένης εξυπηρέτησης
Παροχές:
• Διαμονή σε ιδιωτικό δωμάτιο εντός του ξενοδοχείου
• Ανταγωνιστικός και συζητήσιμος μισθός ανάλογα με την εμπειρία
• Επαγγελματικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας
• Προοπτική επαναλαμβανόμενης συνεργασίας
Περίοδος εργασίας: Απρίλιος – Οκτώβριος
Τοποθεσία: Αγία Μαρίνα, Αίγινα
Αποστολή βιογραφικού:
Τηλ: 6974392405 Ώρες επικοινωνίας 18:00 - 20:30.