Featured

Ξενάγηση στον Άγιο Χαράλαμπο της Παλαιάς Χώρας, από την Ομάδα Προστασίας Πολιτιστικής Κληρονομιάς Αίγινας.

20250209_115457.jpg
Η χρονιά που πέρασε ήταν χωρίς αμφιβολία επιτυχημένη και παραγωγική για την Ομάδα Προστασίας Πολιτιστικής Κληρονομιάς Αίγινας, η οποία με τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες της, κατάφερε να αναδείξει σημαντικά μνημεία του νησιού μας, σε αρκετές περιπτώσεις άγνωστα στους περισσότερους.


Το πρωί της Κυριακής στην Παλιά Χώρα, η χρονιά ξεκίνησε με μία ακόμη ξενάγηση και την γνωριμία με έναν από τους πέντε δίδυμους ναούς, ενδεχομένως τον παλαιότερο, την εκκλησία του Αγίου Χαραλάμπους. 

20250209_120140.jpg
Εκεί έκοψε την βασιλόπιτά της την οποία ευλόγησε ο  π. Κωνσταντίνος Μαρμπέρης. Στην εκδήλωση συμμετείχαν ο κ. Γιώργος Μπήτρος, ο κ. Γιώργος Καλόφωνος, ο κ. Ιωάννης Δέδες, η κ. Ανθή Γελαδάκη, ο κ. Παναγιώτης Χελιώτης, μέλη του Δ.Σ. και λίγοι κάτοικοι του νησιού, που αγνόησαν το κρύο και ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα.

20250209_120139.jpg

Την ξενάγηση έκανε ο αρχιτέκτονας κ. Ιωάννης Δέδες, ο οποίος όπως και σε όλες τις προηγούμενες ξεναγήσεις, πραγματοποίησε μία τεκμηριωμένη παρουσίαση, βοηθώντας τον ακροατή να κατανοήσει την αρχιτεκτονική του χώρου και το πως αυτή συνδέεται με τις ιδιαίτερες ανάγκες των κατοίκων της περιοχής.

20250209_120138.jpg
Ακολουθεί ένα μέρος από την παρουσίαση της εκκλησίας που έκανε ο κ. Ιωάννης Δέδες.

 "Όπως βλέπουμε έχει δύο χώρους, αλλά δεν είναι απλά δύο χώροι του ίδιου ναού, είναι δύο διαφορετικοί ναοί οι οποίοι επικοινωνούν μεταξύ τους. Και δεν είναι απλά δύο ναοί που επικοινωνούν μεταξύ τους, είναι ένας ναός ο οποίος υπάγεται στο Ορθόδοξο Ανατολικό Δόγμα και ένας ναός ο οποίος υπάγεται στο Ρωμαιοκαθολικό Δόγμα. Αυτό ήταν η συνηθισμένη πρακτική στην Παλαιά Χώρα, γιατί από τη στιγμή που έχουμε αυτές τις δύο κοινότητες και Καθολικών και Ορθοδόξων να συνυπάρχουν, με κάποια πιθανότητα, αυτό δεν το ξέρουμε, αλλά σίγουρα υπήρχαν μεικτοί γάμοι, και κρατώντας ως δεδομένο ότι με εξαίρεση τρεις, όλοι οι ναοί της Παλαιά Χώρας ήταν οικογενειακοί, το πιο πιθανό είναι να ανοίκε σε μία οικογένεια η οποία να είχε μεικτό γάμο. Και έτσι, στο ένα μέρος να είναι το Καθολικό και στο άλλο το Ορθόδοξο. 

20250209_120141.jpg
Πώς τα ξεχωρίζουμε με δύο τρόπους. Ένα είναι θολοδομία και δεύτερο είναι το ιερό. Το κομμάτι, λοιπόν, αυτό που βρισκόμαστε, που είναι και το μεγαλύτερο, ακριβώς ο θόλος του είναι καμπύλος. Είναι βαρέλι, είναι ημικυκλικός. Στο δίπλα κομμάτι, που είναι και λίγο μικρότερο, δημιουργείται οξυκόρυφο τόξο κατά τα γοτθικά τόξα, που αμέσως - αμέσως αν κάποιος δεν έχει δει κάτι άλλο, αυτό μπορεί να καταλάβει. Το δεύτερο κομμάτι έχει να κάνει με τη διαρρύθμιση του ιερού και στις δύο περιπτώσεις.

20250209_120142.jpg

Στην περίπτωση, λοιπόν, του Ορθόδοξου κομματιού θα δούμε την κόγχη του ιερού, την Αγία Τράπεζα με διάδρομο από πίσω, όπως θα δούμε την τοποθέτηση της πρόθεσης, και ένα ακόμα χώρο που είναι το χωνευτήρι, ενώ παράλληλα είναι και σαν επιφάνεια κοπής ή βοηθητικού χώρου. Θα δείτε, είναι μία πέτρα σκαλισμένη λίγο, και με μία τρύπα για τα νερά να φεύγουν κατευθείαν στο χώμα. Αντίστοιχα, πηγαίνοντας μετά, θα δούμε ότι στο αντίστοιχο κομμάτι που είναι το καθολικό, δεν υπάρχει αψίδα, δεν υπάρχει κόχη, δεν υπάρχει πρόθεση. Υπάρχει μόνο μία, όπως θα λέγουμε, συνέχεια παλαιθούρας, στην ουσία μία εσοχή, όπου δημιουργείται, αντίστοιχα, το καθολικό αλτάριο. Αυτά είναι τα δύο στοιχεία που μας δείχνουν, πρώτα απ' όλα, ότι είναι τα δύο δόγματα.  Αυτό που, επίσης, είναι πολύ σημαντικό στοιχείο σε αυτό το ναό, σε σχέση με άλλους δίδυμους, είναι ότι χτίστηκε εξ' αρχής δίδυμος".

Έχουμε, για παράδειγμα, το ναό επάνω στην Παλαιά Χώρα του Αγίου Ευθυμίου, ο οποίος δυστυχώς καταρρέει, όπου το καθολικό κομμάτι έχει καταρρεύσει εντελώς, και εκεί φαίνεται ότι, για παράδειγμα υπήρχε ένας αρχικός ναός, ανοίξαν τρύπες και χτίστηκε μετά το δεύτερο. Εδώ, το πάχος του τοίχου και μάλιστα της κολώνας του κέντρου του πεσσού είναι τόσο μικρό, που δεν δικαιολογεί δημιουργία οπών για να χτιστεί κάτι άλλο, αλλά χτίζεται εξ αρχής ως δίδυμος ναός. Και εκεί βλέπουμε και την κοινωνική διάσταση της της Παλιαχώρας και της Αίγινας αυτής της εποχής, από το 900 έως το 1700, όπου καθολικοί και ορθόδοξοι συνυπάρχουν.

Σε επίπεδο αγιογράφησης, ξέρουμε ότι ήταν αγιογραφημένος εξ αρχής, γιατί στην αψίδα του δυτικού μέρους, αν θέλετε, του ρωμαιοκαθολικού μέρους, υπάρχει ένας σπάραγμα τοιχογραφίας στο οποίο φαίνεται ότι είναι σύγχρονο του ναού. Μιλάμε για 16ο με 17ο αιώνα. Από εκεί και πέρα, το ορθόδοξο κομμάτι αγιογραφήθηκε και μεταγενέστερα. Βλέπουμε την εικόνα του Τριών Ιεραρχών, βλέπουμε την εικόνα του Ταξιάρχη Μιχαήλ, σε πολύ μεταγενέστερη φάση. Αυτές οι αγιογραφίες είναι στις αρχές του 20ου αιώνα, όπως στις αρχές του 20ου αιώνα κατασκευάζονται και τα δύο χτιστά τέμπλα που βλέπουμε. Κατά πάσα πιθανότητα, στην αρχή και όταν ο ναός είχε χτιστεί, δεν είχε τέμπλο ούτε το ορθόδοξο ούτε το καθολικό κομμάτι.

Είναι συνηθισμένο και αυτό θα το δείτε από το ιερό, γιατί θα δείτε στους αρμούς ότι το χτίσιμο είναι πολύ μεταγενέστερο και δεν υπάρχει και κάτι από κάτω που να δηλώνει ότι κάτι προϋπήρχε και συμπληρώθηκε. Έχει υποστεί και το βλέπουμε ανακινήσεις κατά τη διάρκεια των αιώνων και θεωρείται λογικό για να μπορεί να σωθεί. Αντίστοιχα, δείχνει ότι υπήρχε μια συνεχής χρήση του ναού σε αντίθεση με άλλους ναούς στην Παλιαχώρα που δεν έχουν υποστεί κάποια επέμβαση γιατί απλά δεν ήταν σε χρήση.

Δύο ή τρία βασικά στοιχεία που ακόμα έχει ο ναός, είναι μια πολύ μεγάλη αντηρίδα, στην ουσία ένας χοντρός λοξός τοίχος από τη μεριά του Ιερού, ο οποίος στηρίζει όλον αυτόν τον τοίχο να μην πέσει. Δεν είναι κάτι πολύ συνηθισμένο στην Παλιαχώρα πέρα από τον Άγιο Δημητρίου και τον Ναό της Κοιμήσεως, που αυτό σημαίνει ότι ήξεραν ήδη ότι σε αυτό το κομμάτι, δεν ήταν τόσο σταθερό το έδαφος και απλώς ήξεραν ότι η πλαγιά μπορεί να είναι αρκετή έντονη και ίσως με βροχοπτώσεις να φύγει το χώμα και να πάρει μέσα και το ναό. Γι' αυτό και εξ αρχής χτίζεται αυτή η αντηρίδα για να κρατήσει τον τοίχο.

Θα τη δείτε ότι δεν είναι μια μεταγενέστερη αντηρίδα όπως πολλές φορές γίνεται. Όταν αρχίζει και ανοίγει ένας ναός αρχίζουμε και χτίζουμε για να τον σταθεροποιήσουμε. Είναι το ένα πολύ σημαντικό κομμάτι.

Ένα δεύτερο σημαντικό κομμάτι είναι στο υπέρθυρο ακριβώς της πόρτας του ορθοδόξου κομματιού, θα δείτε ένα κομμάτι μάρμαρο με κάποια σκαλισματάκια επάνω, που θα λέει "όρος Αθηναιής τέμενος", που στην ουσία ήταν το όριο του Ιερού του Ναού της Αφαίας και ξέρουμε ότι αυτό το κομμάτι από το Ιερό της Αφαίας μεταφέρθηκε εδώ και χρησιμοποιήθηκε σε δεύτερη χρήση έως υπέρθυρο. Ένα αντίστοιχο κομμάτι θα δούμε στο πρεβάζι του παραθύρου από την έξω μεριά, όπου αυτό φαίνεται ότι είναι ένας πάλι μαρμάρινος και μάλλον παριανό μάρμαρο ημικίονας που σημαίνει ότι είναι μισό κίονας και μισό ορθογώνιο. Σίγουρα από κάποια παλαιοχριστιανική βασιλική, κάποιο παλαιοχριστιανικό ναό του 6ου - 7ου αιώνα κατά όπως δείχνει το σκάλισμα που αυτό βάσει και των μαρτυριών ότι η ίδια η Παλαιοχώρα είχε παλαιοχριστιανική βασιλική, μπορούμε να πούμε ότι ή πάρθηκε από εδώ για να χρησιμοποιηθεί ή από κάποιο άλλο παλαιοχριστιανικό μνημείο μεταφέρθηκε.

Αντίστοιχα και το κατώφλι είναι μια ωραία μεγάλη μαρμάρινη πλάκα, σίγουρα όμως πρόκειται για δεύτερη χρήση κι αν κρίνουμε από το είδος του σκαλίσματος δεν μιλάμε για βυζαντινό μνημείο, μιλάμε για αρχαιοελληνικό μνημείο. 

Επίσης, ένα ακόμα κομμάτι που σώζεται και δεν θυμάμαι έχω δει πουθενά αλλού στην Παλιαχώρα, η πόρτα του Ρωμαιοκαθολικού ναού σώζει ακόμα τα αυθεντικά μάνταλα γιατί αυτά όλα έχουν χαθεί και αυτή η πόρτα που κάπως σώζεται σώζει τα αυθεντικά μάνταλα ενός κλεισίματος μιας εκκλησίας αυτής της περιόδου". 

Μπορείτε να ακούσετε αναλυτικά την ξενάγηση στο video.

Featured

Πολιτιστική εσπερίδα για τα αποκριάτικα έθιμα με ομιλήτρια την κ. Παναγιώτα Ανδριανοπούλου, από την Στέγη Πολιτισμού Αίγινας.

20250208_185423.jpg

Στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του Κέντρου Νεότητας, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, πολιτιστική εσπερίδα από την Στέγη Πολιτισμού Αίγινας, με την υποστήριξη της Ιεράς Μητρόπολης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης. 


Το θέμα της εσπερίδας: “Είναι η Αποκριά ζωντανή κληρονομιά; Τα αποκριάτικα έθιμα και δρώμενα του ελληνικού χώρου στο πλαίσιο διαφύλαξης της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς”, ανέπτυξε η  κ. Παναγιώτα Ανδριανοπούλου, Εθνολόγος Λαογράφος, Προϊσταμένη Τμήματος Συλλογών, Έρευνας και Τεκμηρίωσης Λαϊκής Τέχνης του Μουσείου Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού - ΥΠΠΟ και Μέλος του Global Network of UNESCO ICH Facilitators.

20250208_184722.jpg

Την εκδήλωση προλόγισαν ο πρόεδρος του συλλόγου ο κ. Γεράσιμος Κοκκίνης και ο κ. Κώστας Ιωαννίδης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου και πρόεδρος του Διεθνούς Συμβουλίου Οργανώσεων Παραδοσιακών Φεστιβάλ Ελλάδος. Σημειώνεται ότι η εκδήλωση συνέπεσε με την συμπλήρωση ενός χρόνου λειτουργίας του συλλόγου.

20250208_184820.jpg

Η εσπερίδα ολοκληρώθηκε με τις εφηβικές χορευτικές ομάδες της Στέγης Πολιτισμού Αίγινας και του Μορφωτικού Εκπολιτιστικού Συλλόγου Βαθέος.

Την εκδήλωση παρακολούθησε η αντιδήμαρχος κ. Όλγα Πετρίτη, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Νίκος Μαρίνος, μέλη και φίλοι του συλλόγου και ένα μεγάλο κοινό που απόλαυσε μία προσεγμένη εκδήλωση.

Βιογραφικά στοιχεία για την Εισηγήτρια κ. Παναγιώτα Ανδριανοπούλου

Γεννήθηκε στην Αθήνα και Σπούδασε Αρχαιολογία (ΕΚΠΑ) και Εθνολογία (É.H.E.S.S.) και Λαογραφία (ΕΚΠΑ). Συνεργάστηκε με ερευνητικούς φορείς όπως το Κέντρο Ερεύνης Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών, το Πάντειο Πανεπιστήμιο, το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος.

Από το 2006 είναι μόνιμη εθνολόγος στο ΥΠΠΟΑ (υπεύθυνη για ζητήματα άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς 2007-2014, προστασίας υλικού πολιτισμού 2014-2018, προϊσταμένη του Τμήματος Συλλογών, Έρευνας και Τεκμηρίωσης Λαϊκής Τέχνης του Μουσείου Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού, πρώην ΜΕΛΤ 2018 ως σήμερα).

Είναι επίσημη facilitator της UNESCO για τη Διαφύλαξη της ΑΠΚ από το 2011 με σειρά σεμιναρίων στη ΝΑ Ευρώπη, το Ουζμπεκιστάν, τη Ρεουνιόν της Γαλλίας, την Παλαιστίνη, την Κύπρο. Πεδία επιστημονικού ενδιαφέροντός της είναι η εννοιολόγηση της παράδοσης στον αστικό χώρο, η κοινωνική λειτουργία του παραδοσιακού χορού, τα ζητήματα ταυτότητας εθνοτοπικών ομάδων και μειονοτήτων, η συγκρότηση των αστικών κοινοτήτων, η διαφύλαξη της υλικής και άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς στο μουσειακό περιβάλλον.

Είναι ενεργό μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων και υπεύθυνη της Ομάδας Παραδοσιακού Χορού του Συλλόγου από το 2013. Συμμετέχει στο International Council of Traditional Music και στην Πανελλήνια Ένωση Δασκάλων Δημοτικού Χορού.
Featured

«Η Κύπρος στην Ιστορία και στη Διεθνή συγκυρία». Hμερίδα από το Δήμο Αίγινας και το Δίκτυο Πόλεων Ιωάννης Καποδίστριας, στο Καποδιστριακό Ορφανοτροφείο.

20250125_181317.jpg

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι εισηγήσεις, που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της ημερίδας με τίτλο: «Η Κύπρος στην Ιστορία και στη Διεθνή συγκυρία», που διοργάνωσε ο Δήμος Αίγινας και το Δίκτυο Πόλεων Ιωάννης Καποδίστριας, το απόγευμα του Σαββάτου, στο Καποδιστριακό Ορφανοτροφείο, στο πλαίσιο του προγράμματος των εορταστικών εκδηλώσεων, της 197ης επετείου από την άφιξη και ορκωμοσία, του Πρώτου Κυβερνήτη της Ελλάδας Ιωάννη Καποδίστρια, στην Αίγινα.


Την ημερίδα συντόνισε ο κ. Γεώργιος Τσατήρης, νομικός, υπεύθυνος του Δήμου Αίγινας για το Δίκτυο. 

20250125_182402.jpg

Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο πρωτοσύγκελος Αρχιμανδρίτης π. Νεκτάριος Δαρδανός και κ. Δημήτρης Ορφανός, Δήμαρχος Ναυπλιέων.

20250125_182634.jpg

Ακολούθησε χαιρετισμός του Δημάρχου Αίγινας κ. Γιάννη Ζορμπά και προβολή πεντάλεπτου βίντεο με τίτλο: «Η διαχρονική ιστορία της Αμμοχώστου», από τον κ. Γιώργο Κλάδη.

20250125_182739.jpg

Η ημερίδα συνεχίστηκε με την εισήγηση της κ. Άννας Μαραγκού, Αρχαιολόγου - Ιστορικού Τέχνης, με θέμα: «Κύπρος μια ιστορική πορεία αιώνων» και την παρέμβαση του κ. Νικόλαου Καραπιδάκη, Ομότιμου Καθηγητή Ιστορίας Ιονίου Πανεπιστημίου.

20250125_184501.jpg

Ακολούθησαν οι εισηγήσεις του κ. Θόδωρου Τσίκα, Πολιτικού Επιστήμονα - Διεθνολόγου με θέμα: «Η διεθνής θέση της Κύπρου και οι προοπτικές επίλυσης του Κυπριακού» και του κ. Χρύσανθου Ζαννέττου, Πολιτικού Επιστήμονα - Αντιδημάρχου Αμμοχώστου, με θέμα «Κυπριακό ώρα μηδέν: Πως θα διανύσουμε το τελευταίο μίλι».

20250125_181529.jpg

Το πρόγραμμα της ημερίδας ολοκληρώθηκε με την παρέμβαση κ. Α.Ι.Δ. Μεταξά, Επίτιμου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών και την σύντομη συζήτηση που ακολούθησε.

20250125_193337.jpg

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν η αντιδήμαρχος κ. Όλγα Πετρίτη, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ. Νίκος Μαρίνος, κ. Γιάννης Σφήκας, κ. Γιώργος Άρσος, κ. Αντώνης Ντελής, κ. Μαίρη Κουκουλη, η πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αίγινας κ. Ανθή Γελαδάκη, ο συγγραφέας, πρωτοπρεσβύτερος π. Εμμανουήλ Γιαννούλης.

Οι επίσημοι προσκεκλημένοι του Δήμου Αίγινας

Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας
κ. Φώτης Αλαμάνος, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Κεντρικής Κέρκυρας
κ. Κώστας Βουσολίνος, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Κεντρικής Κέρκυρας
Δήμος Ναυπλιέων
κ. Δημήτρης Ορφανός, Δήμαρχος Ναυπλιέων
Δήμος Αμμοχώστου
κ. Χρύσανθος Ζαννέττου, Αντιδήμαρχος Αμμοχώστου – Πολιτικός Επιστήμονας
κα Μαριλένα Μανώλη, Εκτελεστική Γραμματέας

Ακαδημαϊκοί
κ. Α.Ι.Δ. Μεταξάς, Επίτιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
κ. Νικόλαος Καραπιδάκης, Ομότιμος Καθηγητής Ιονίου Πανεπιστημίου
κα Άννα Μαραγκού, Αρχαιολόγος – Ιστορικός Τέχνης
κ. Θεόδωρος Τσίκας, Πολιτικός Επιστήμονας - Διεθνολόγος
Featured

Διάλεξη με τίτλο: «Άτομα με αναπηρίες: Ενσυναίσθηση, ισότητα και συμπερίληψη στον χώρο της εκπαίδευσης και του αθλητισμού» και κεντρικό ομιλητή τον καθηγητή κ. Αλέξανδρο - Σταμάτιο Αντωνίου.

20241205_173926.jpg

Με κεντρικό ομιλητή τον κ. Αλέξανδρο - Σταμάτιο Αντωνίου, καθηγητή Ψυχολογίας και Διευθυντή του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση", του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αίγινας, διάλεξη με τίτλο: «Άτομα με αναπηρίες: Ενσυναίσθηση, ισότητα και συμπερίληψη στον χώρο της εκπαίδευσης και του αθλητισμού». 



Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Δήμο Αίγινας, την Αντιδημαρχία Αθλητισμού, την Δημοτική Επιτροπή για τον Αθλητισμό,  σε συνδιοργάνωση με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αίγινας, στο πλαίσιο της 3ης Δεκεμβρίου ως Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, με στόχο "την προώθηση της ενσυναίσθησης, της ισότητας και της συμπερίληψης στον τομέα της εκπαίδευσης και του αθλητισμού."

20241205_183228.jpg

Την εκδήλωση προλόγισε ο αντιδήμαρχος κ. Νίκος Μαρίνος. Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Αλέξανδρος – Σταμάτιος Αντωνίου, Καθηγητής Ψυχολογίας και Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

20241205_170228.jpg

Επίσης, μίλησε ο κ. Ηλίας Βασιλείου, μεταδιδακτορικός ερευνητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και  παρουσιάστηκε σχετικό video.

20241205_170132.jpg

Την εκδήλωση, κατά τη διάρκεια της οποίας εκτέθηκαν ζωγραφιές μαθητών από δημοτικά της Αίγινας,  παρακολούθησε ο διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αίγινας κ. Θεόδωρος Λορέντζος και πολίτες του νησιού.

20241205_183154.jpg

Τέλος, ο αντιδήμαρχος κ. Νίκος Μαρίνος προσέφερε τιμητική πλακέτα στον κ. Αντωνίου και αναμνηστικά δώρα στους ομιλητές.
Featured

"Σπάσε τη σιωπή! Σταμάτα τη βία... Δεν είσαι μόνη". Ενδιαφέρουσα εκδήλωση για την ενδοοικογενειακή βία στο Πνευματικό Κέντρο Κυψέλης.

20241124_121024.jpg

"Σπάσε τη σιωπή! Σταμάτα τη βία... Δεν είσαι μόνη". ήταν ο τίτλος της ενδιαφέρουσας εκδήλωσης για την ενδοοικογενειακή βία, που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής στο Πνευματικό Κέντρο Κυψέλης. 


Την ενημερωτική αυτή δράση διοργάνωσαν ο Δήμος Αίγινας, η Δημοτική Επιτροπή Ισότητας, η Διεύθυνση Αστυνομίας Πειραιά και το Αστυνομικό Τμήμα Αίγινας. 

20241124_113756.jpg

Την εκδήλωση προλόγισε και συντόνισε ο αντιδήμαρχος κ. Νίκος Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας, με εισηγητές τον επικεφαλής του Γραφείου Ενδοοικογενειακής Βίας, της Διεύθυνσης Αστυνομίας Πειραιά, κ. Χρήστο Κώστα, Υπαστυνόμος Β’ και τον κ. Δημήτριο Βενέτη, Ανθυπαστυνόμο του Α.Τ. Αίγινας.

Την εκδήλωση, που περιελάμβανε την επίδειξη τεχνικών αυτοάμυνας και προστασίας, παρακολούθησαν ο αντιδήμαρχος κ. Στέλιος Θεριανός, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Φώτης Πούντος και το κοινό που ενημερώθηκε για αυτό που πολύ σημαντικό θέμα. 


Ακολουθήστε το Aegina Portal στο Google News

google-news.png
Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.

Tune in Apps

Ακούστε το Aegina Portal Talk Radio από το λογαριασμό μας στο Tunein

Aegina Portal Talk Radio

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό player:


iTunes.png vlc.png winamp.png wmp.png