Το πρόγραμμα του 8ου Φεστιβάλ Θεάτρου Αίγινας, που διοργανώνει η ΚΕΔΑ, παρουσίασε στο ραδιόφωνο του Aegina Portal ο Γιώργος Μπήτρος, ο οποίος είναι υπεύθυνος της διοργάνωσης για πέμπτη συνεχή χρονιά. Τα κύρια χαρακτηριστικά των παραστάσεων του φετινού προγράμματος είναι οι τρεις μεγάλες κωμωδίες που φιλοξενεί, αλλά και το γεγονός ότι οι παραστάσεις του φεστιβάλ επιστρέφουν στο χώρο του Κυβερνείου, στο προαύλιο του 2ου Δημοτικού Σχολείου. "Η θετική αύρα του φεστιβάλ", αποτυπώθηκε και στην επικοινωνία για συμμετοχή θεατρικών σχημάτων ήδη από τις αρχές Μαρτίου.
Το φεστιβάλ ξεκινά στις 21 Ιουλίου με τη θεατρική παράσταση "Ο γάμος του Καραχμέτη", σε σκηνοθεσία Όλιας Λαζαρίδου. Στη θεατρική αυτή παράσταση πρωταγωνιστεί ο Αιγινήτης Νίκος Χαλδαιάκης. Πρόκειται για μία παράσταση που έχει λάβει πολύ καλές κριτικές, ένα "δυναμικό ξεκίνημα" για το φεστιβάλ, όπως την χαρακτήρισε ο Γιώργος Μπήτρος. Το πρόγραμμα συνεχίζεται την Παρασκευή 27 Ιουλίου με το έργο του Θοδωρή Αθερίδη "Η Άγρια Δύση". Γνωστά ονόματα όπως ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης και η Μπέσυ Μάλφα πλαισιώνουν αυτή την θεατρική παράσταση. Επίσης, την Παρασκευή 3 Αυγούστου το πρόγραμμα του φεστιβάλ φιλοξενεί την παράσταση "Τα ραδίκια ανάποδα" με τον Γιώργο Γαλίτη, που είναι μία ακόμη κωμωδία η οποία έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία όπου έχει παρουσιαστεί.
Το κοινό του φεστιβάλ θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει για μία ακόμη φορά την "Ασκητική" του Νίκου Καζαντζάκη με τον Βασίλη Βασιλάκη. Ακολουθεί το έργο "Πεθαίνω σαν χώρα" του Δημήτρη Δημητριάδη με τον Τάσο Μπλάτσιο. Η συνέχεια με το έργο "Επάγγελμα πόρνη" και την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου και την "Ανδρομάχη" του Ευριπίδη. Τέλος την Κυριακή 5 Αυγούστου το φεστιβάλ θα παρουσιάσει τον Βαγγέλη Πιτσιλό και την Δέσποινα Γιαννούλη σε μία παράσταση παράγωγή για το φεστιβάλ με τίτλο "Η Κιβωτός, το ιερό οκ".
Όπως εξήγησε ο Γιώργος Μπήτρος αναμένονται απαντήσεις για δύο ακόμη παραστάσεις, ώστε να οριστικοποιηθεί και να τυπωθεί το πρόγραμμα.
Παρέμβαση για το ζήτημα στο πρόβλημα της υδροδότησης της Αίγινας, έκανε σήμερα το μεσημέρι, μέσω του ραδιοφώνου του Aegina Portal, με την ιδιότητά του ως επικεφαλής δημοτικής παράταξης, ο δημοτικός σύμβουλος κύριος Φίλιππος Τζίτζης. Ο κύριος Τζίτζης ζήτησε έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το ζήτημα του νερού την Δευτέρα, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει ενημέρωση. "Υπάρχει μία μυστικότητα, υπάρχει μία αδιαφάνεια που δεν ξέρουμε τι συμβαίνει", είπε και έθεσε ερωτήματα όπως: εάν ο Δήμος χρωστά χρήματα στους υδρομεταφορείς, τι ισχύει με το τέλος διεύλευσης, τι ισχύει με την επιβολή 24% ΦΠΑ στα υδροφόρα πλοία (αφορά την επιβολή του ΦΠΑ στα καύσιμα) και εάν βρίσκεται κάποια σύμβαση σε ισχύ.
Ο κύριος Φίλιππος Τζίτζης ζητά από την διοίκηση να τον ενημερώσει "Τι φταίει και δημιουργήθηκε αρχές του καλοκαιριού αυτή η άσχημη κατάσταση για το νησί μας", ενώ έθεσε μία σειρά ερωτημάτων όπως ποιες είναι οι καθημερινές ποσότητες που χρειάζεται για να λειτουργήσει το σύστημα ύδρευσης στην Αίγινα, ποιες είναι οι απώλειες του δικτύου. Ο κύριος Τζίτζης είπε ότι όλα γίνονται σε πλήρη μυστικότητα και ότι το δημοτικό συμβούλιο δεν έχει την ενημέρωση που θα έπρεπε να είχε. Αναλυτικά η τοποθέτηση του κυρίου Φίλιππου Τζίτζη στο video.
Πολλές περιοχές της Αίγινας συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την ομαλή υδροδότησή τους. Χθες υπήρξε πρόβλημα στους Αγίους Ασωμάτους, την Κυψέλη και τον Μαραθώνα κάποιες φορές με χαμηλή πίεση, κάποιες άλλες χωρίς καθόλου νερό. Τα προβλήματα αυτά αφορούν κάποιες ώρες τις ημέρας, κυρίως πρωινές. Γι' αυτό το πρόβλημα στην καθημερινότητα των κατοίκων του νησιού, αλλά και η ουσία των πραγμάτων, όσο και με όποιον τρόπο μπορεί αυτή να αναζητηθεί, στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου όπου η ένταση ήταν το κύριο χαρακτηριστικό, μίλησε χθες το βράδυ στο ραδιόφωνο του Aegina Portal ο δήμαρχος κύριος Δημήτρης Μούρτζης.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal. Τηλεφωνική επικοινωνία με κ. Δημήτρη Μούρτζη.
"Δημιουργήθηκε ένα θέμα, το οποίο εγώ προσωπικά το δουλεύω περίπου 8 μήνες, από τότε που επιβλήθηκε αυτό το τέλος. Ειδοποιήθηκε η εταιρία ότι το τέλος θα είναι ένα ευρώ πρόσθετα στη μεταφορά του κυβικού". Ο κύριος Μούρτζης είπε ότι θεωρεί την επιβολή αυτού του τέλους άδικη καθώς το νερό είναι κοινωνικό αγαθό. Είπε επίσης ότι όσο αφορά τη συνέπεια του Δήμου στις οικονομικές υποχρεώσεις απέναντι στους υδρομεταφορείς, οι πληρωμές γίνονται συχνά πιο σύντομα, ακόμη και από ότι ορίζουν οι συμβάσεις. Σημείωσε, ότι η επιβολή ενός τέλους ύψους 1 ευρώ στη μεταφορά είναι παράλογη και πως για αυτό το λόγο είχε το προηγούμενο διάστημα πολλές συναντήσεις τόσο με τους κυρίους Κουρουμπλή και Σαντορινιό, όσο και άλλους φορείς. Είπε επίσης, ότι σε αυτές τις συναντήσεις είχε πάρει την διαβεβαίωση ότι δεν θα εφαρμοστεί αυτό το υψηλό τέλος, αλλά ένα πολύ χαμηλότερο 0,09 ευρώ. "Αυτό το αποδέχονται και οι εταιρίες, αλλά καθυστέρησε να γίνει γιατί είναι ΚΥΑ και εμπλέκονται συναρμόδια υπουργεία, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Υπουργείο Οικονομικών". Σημείωσε, επίσης, ότι η επιβολή τέλους είναι ΦΕΚ από το 2003, ενώ αναφέρθηκε κατ' επανάληψη στις διαβεβαιώσεις που έχει λάβει για επιβολή τέλους ύψους 0,09 ευρώ. Συμπλήρωσε ότι ο υδρομεταφορέας δεν έχει σταματήσει να φέρνει νερό. Να διευκρινίσουμε ότι πρόκειται για το πλοίο που μεταφέρει νερό στη προβλήτα του "ΚΕ" . Αυτή τη στιγμή δεν εκτελούνται δρομολόγια προς το λιμάνι της Πέρδικας, με αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα.
Στην ερώτηση για ποιο λόγο, ενώ το ζήτημα ήταν γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες, οι καταστάσεις πρόλαβαν τη διοίκηση του δήμου και τελικά ήρθε ως θέμα προς συζήτηση με την διαδικασία του κατεπείγοντος, απάντησε ότι: "Διότι εκεί που φτάσανε τα πράγματα δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά", είπε ο κύριος Μούτζης μιλώντας για τη διαγωνιστική διαδικασία του νερού, κάνοντας λόγο για ελλείψεις που παρουσιάστηκαν από την πλευρά των υδρομεταφορέων και την επιλογή μίας εκ των εταιριών να μην φέρουν νερό, διεκδικώντας ότι δεν θα χρεωθούν το τέλος όταν αυτό επιβληθεί.
Η επόμενη ερώτηση ήταν για ποιο λόγο, ενώ έχουν γίνει επαφές τόσο με τον κύριο Κουρουμπλή, όσο και με τον κύριο Σαντορινιό για μεγάλο διάστημα, η εισήγηση προς το δημοτικό συμβούλιο ήταν το κείμενο της επιστολής που έστειλε μία εκ των εταιριών που μεταφέρουν νερό. "Για να τους δείξω, ότι η εισήγηση, το θέμα για εμένα εφόσον το δουλεύουμε, ήταν κάτι που δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει κάτι διαφορετικό. Και μόνο οι αποφάσεις του Ο.Λ.Ε. του Υπουργείου Ναυτιλίας και του Υπουργείου Οικονομικών, η ΚΥΑ ουσιαστικά ήταν ομόφωνες και συμφωνούσαν σε αυτό το τέλος, το μηδενικό σχεδόν τέλος, αυτός ήταν και ο λόγος που δεν χρειάστηκε να το πάω στη μορφή του τακτικού συμβουλίου. Δεν χρειαζόταν, δεν πιεζόμουνα. Όταν όμως μου σταματάει το νερό...". Ο κύριος Μούρτζης αναφέρθηκε στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την μεταφορά του νερού και στα προβλήματα που υπάρχουν εξαιτίας της διαδικασίας και τόνισε, ως δέσμευση, ότι δεν θα επιβαρυνθεί ο Δήμος με το τέλος, καθώς αυτό θα πρέπει να το πληρώσει ο υδρομεταφορέας και διαβεβαιώνει ότι δεν θα υπερβαίνει τον 0,09 ευρώ.
Όμως η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που δημοσιεύθηκε χθες στη Διαύγεια αναφέρει ακριβώς το αντίθετο ότι δηλαδή:"Σε περίπτωση που υπάρξει αναδρομική τιμολόγηση του Ο.Λ.Ε. για δικαιώματα χρήσης λιμενικών εγκαταστάσεων πέραν των 0,09 € ανά κυβικό μέτρο νερού, για το χρονικό διάστημα από 01.01.2018 έως και της δημοσιεύσεως του εν λόγω τιμολογίου, ο δήμος αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου την υποχρέωση καταβολής του εν λόγω ποσού, απαλλασσομένου του υδρομεταφορέα της σχετικής αυτής υποχρέωσής του". Ο κύριος Μούρτζης απάντησε ότι "η διαβεβαίωση η δική μου και μελών του δημοτικού συμβουλίου ήταν να πούμε ότι αυτό θα το πολεμήσουμε και έχουμε φτάσει στην τελική ευθεία". Τόνισε ότι αυτό είχε και ως αιτία να μη επιθυμεί τη συμμετοχή της μία εκ των εταιριών στο διαγωνισμό για την μεταφορά το νερού.
Σε άλλη ερώτηση για το περιεχόμενο της ΚΥΑ, καθώς δεν γνωστοποιήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο ο κύριος Μούρτζης είπε: "Η ΚΥΑ είναι αυτό που λέω, ότι για την μεταφορά νερού από δω και στο εξής θα πληρώνουν τέλος για την διέλευση 0,09 ευρώ. Μόλις βγει το ΦΕΚ θα ενεργοποιηθεί αυτή, ακόμη δεν έχει ενεργοποιηθεί τίποτα. Δεν έχει πάει κανένας λογαριασμός στον μεταφορέα, ειδοποιημένος είναι ο μεταφορέας και καλά έκανε και ενόχλησε εμάς για να πολεμήσουμε και να μην επιβληθεί αυτό. Πράγματι ήταν πολύ καλό να ειδοποιηθεί η ναυτιλιακή εταιρία, όπως και άλλες εταιρίες που διέρχονται τον κόλπο της Ελευσίνας ότι κύριοι θα μπει ένα τέλος. Ενεργοποιήθηκε όλος ο μηχανισμός, όπως είπα, από εμάς από εμένα και έγινε αυτό το θέμα. Πιστεύω ότι το θέμα σε μία - δύο ημέρες, μπορεί και αύριο να έχει λήξει".
Τέλος, στην παρατήρηση ότι το περιεχόμενο της επιστολής που διαβάστηκε στο δημοτικό συμβούλιο, ως κείμενο της εισήγησης, συγκριτικά με το κείμενο που δημοσιεύθηκε στην Διαύγεια ΑΔΑ: 9ΜΝΘΩ69-ΨΟΝ είναι διαφορετικά, ο κύριος Μούρτζης απάντησε: "Στη απόφαση που γράφτηκε και υπήρχε δυσκολία της εγγραφής, λόγω ότι είναι μία απόφαση η οποία είναι κανονιστική και ήδη έχει προσβληθεί". Αναλυτικά, όσα είπε ο κύριος Μούρτζης στο ηχητικό αρχείο.
"Καταστρέφοντας τα χρώματα της νύχτας", είναι ο τίτλος της νέας ποιητικής συλλογής του Νεκτάριου Μπέση, την οποία παρουσίασε στο ραδιόφωνο του Aegina Portal. Πρόκειται για τηn δεύτερη έντυπη ποιητική συλλογή. Η πρώτη είχε τίτλο "Η ορχήστρα του δάσους" και εκδόθηκε το 2017. Και οι δύο ποιητικές συλλογές έχουν εκδοθεί από από τις εκδόσεις "24 γράμματα". Το πρώτο ποίημα του Νεκτάριου εκδόθηκε το 2008 στο περιοδικό Ραπόρτο και είχε τίτλο "Η αλμυρή μαγεία της Θάλασσας". Αρκετά χρόνια μετά ακολούθησε η πρώτη του έκδοση που ήταν ηλεκτρονική, μέσω διαδικτύου. Ήταν η ποιητική συλλογή "Αστροφεγγιά" το 2016.
Ο Νεκτάριος Μπέσης έζησε μέχρι την ηλικία των 17 ετών στην Αίγινα. Από τότε ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Τις τελευταίες αγωνιστικές επιτυχίες του ΟΑΚ Αίγινας παρουσίασε ο Βασίλης Ζαμπέλης, μιλώντας σήμερα στο ραδιόφωνο του Aegina Portal. Πιο συγκεκριμένα, στην αθλητική εκδρομή του ΟΑΚ Αίγινας στον Γαλατά, στους Παντροιζηνιακούς αγώνες, στα 23 χιλιόμετρα την πρώτη θέση πήρε ο Γιαννούλης Γεώργιος μετά από πολύ καλή εμφάνιση, στο ίδιο αγώνισμα στις γυναίκες επικράτησε η Τζίμα Βασιλική. Στα 10000 μέτρα ο προπονητής του συλλόγου μας Ζαμπέλης Βασίλης κέρδισε τον αγώνα όπως και ο άλλος προπονητής του ΟΑΚ Αίγινας Φωτάκης Ανδρέας κέρδισε τον αγώνα των 3000 μέτρων. Η Λάλιζα Χαρά ήρθε στην δεύτερη θέση στα 10000 μέτρα. Στα 3000 μέτρα στις κατηγορίες τους Ο Ρανσόν Αλέξιος πήρε την πρώτη θέση όπως και η Γιαννούλη Κορίνα. Την δεύτερη θέση πήραν η Τσοκάντα Ειρήνη, Τζίμας Πάνος, Κοσμάς Βαγγέλης και ο Παύλος Άρης. Ο Γιαννούλης Ιάκωβος, η Χρυσοχόου Ευγενία και ο Κωτάκης Στέφανος πήραν την τρίτη θέση.
Στα 1000 μέτρα οι μικροί αθλητές μας πήγαν εξαιρετικά όλοι . Η Σταθάκη Νεκταρία πήρε την πρώτη θέση στα κορίτσια με τον Ζαμπέλη Γιώργο να βγαίνει πρώτος και αυτός στην κατηγορία του και ο Τζίμας Αντώνης δεύτερος. . Ο Ζαμπέλης Αντώνης έπεσε στο νήμα με ένα άλλο παιδί και βγήκε δεύτερος και ο Βογιατζόπουλος Δημήτρης στην ίδια κατηγορία πήρε την έκτη θέση τρέχοντας εξαιρετικά . Αγωνίστηκαν και οι παρακάτω αθλητές 10000 μέτρα Τριανταφύλλου Σώζων, 3000 μέτρα Ανδρεάδης Παύλος , Γιαννούλη Ελένη , Ελκχοντάρι Ιωσήφ , Γιαννούλη Ελένη , Ζησιμάτος Γιώργος ( τέταρτος ) , Ιωάννου Θάνος, Κυπριώτη Μαρία , Κυπριώτης Ιάσωνας , Λυκούδη Ανθή , Μυλωνόπουλος Γιάννης , Ροδάκης Νάσος , Τσαιλάς Παναγιώτης , Χαλδαίος Νίκος , Χαλδαίου Σύλβια , Χριστόπουλος Βασίλειος , Λυκούρη Δέσποινα και Μαρίνη Μάγδα και τέλος 1000 μέτρα Καλαμάκης Άγγελος, Μυλωνόπουλος Παναγιώτης, Λυκούρη Δέσποινα, Τσαιλάς Κωστής, Τσίρος Χρήστος και Αποστολοπούλου Αλεξάνδρα. Οι προπονητές του συλλόγου μας έμειναν πολύ ευχαριστημένοι από την προσπάθεια όλων των αθλητών και έδωσαν συγχαρητήρια σε όλους.
Επίσης, μετά την κακή μέρα που βρέθηκε ο αθλητή του συλλόγου Μπουντούλης Χρήστος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα 10000 μέτρων, αγωνίστηκε στην Χαλκίδα στα Bikos Street Relays 2018 τερματίζοντας στην πρώτη θέση με χρόνο 32'58''. Σημαντικός στόχος του αθλητή μας είναι το πανελλήνιο πρωτάθλημα 5000 μέτρων το καλοκαίρι. Τέλος, στη δεύτερη μέρα του διασυλλογικού πρωταθλήματος Ανδρών πήραν μέρος από τον σύλλογο ο Μπουντούλης Χρήστος και Καρούντζος Παναγιώτης στα 5000μ κατακτώντας την πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα , με χρόνο 15'42'' και 16'19''. Αγωνίστηκε και ο πρωταθλητής μας στο δέκαθλο, Ρανσόν Αλέξιος στον ακοντισμό και στο μήκος με επιδόσεις 38.31 μέτρα (9ος) και 5.97 μέτρα (9ος).
Ανάστατη είναι η κοινωνία της Αίγινας, από την είδηση της ληστείας από τέσσερις κουκουλοφόρους σε σπίτι στην περιοχή της Σουβάλας, όπου διέμεναν ηλικιωμένοι. Το ραδιόφωνο του Aegina Portal φιλοξένησε σήμερα τον κύριο Μανώλη Λεούση, πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Μεσαγρού και τον κύριο Ηλία Γρυπαίο, πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Βαθέος. Δύο περιοχές με μεγάλη έκταση, με πολλές ιδιαιτερότητες και που μετά την κατάργηση του Αστυνομικού Σταθμού του Μεσαγρού, πρακτικά είναι αφύλακτες. Από την συζήτηση με τους δύο προέδρους, σε σχέση με το περιστατικό της ληστείας, έγινε γνωστό ότι χρησιμοποιήθηκε τόσο λεκτική, όσο και σωματική βία, με έναν ηλικιωμένο να φέρει μώλωπες, ενώ φαίνεται ότι στη ληστεία συμμετείχε και πέμπτο άτομο που δρούσε ως τσιλιαδόρος.
Οι κύριοι Γρυπαίος και Λεούσης μετέφεραν τις αντιδράσεις των κατοίκων των περιοχών τους, μετά από τη ληστεία που έλαβε χώρα λίγο μετά τα μεσάνυχτα τα ξημερώματα του Σαββάτου προς την Κυριακή. Ο κύριος Λεούσης εξήγησε ότι σκοπός της παρουσίας τους στο ραδιόφωνο, είναι να ενημερώσουν τον κόσμο ότι πρέπει να προσέχει. Στην επισήμανση ότι κάτι αντίστοιχο με ληστεία από κουκουλοφόρους στην Αίγινα δεν έχει ξαναγίνει, ενδεχομένως ίσως μόνο σε μία περίπτωση στο παρελθόν, ο κύριος Λεούσης συμφώνησε ότι δεν έχει ξαναγίνει και είναι από τα περιστατικά που μέχρι τώρα βλέπαμε μόνο στην τηλεόραση.
Η συνέχεια της συζήτησης μοιραία περιστρέφεται γύρω από την αναστολή της λειτουργίας του Αστυνομικού Σταθμού Μεσαγρού και την αδυναμία του Αστυνομικού Τμήματος Αίγινας να εποπτεύσει μία τόσο μεγάλη περιοχή και μάλιστα με προσωπικό που είναι 13 άτομα λιγότερα από ότι θα έπρεπε, όπως ενημέρωσε ο κύριος Λεούσης.
"Εχθές το βράδυ μετά τα μεσάνυχτα, στο τμήμα υπήρχαν δύο άτομα. Δεν έχει ανθρώπους να βγάλει βάρδιες. Γι' αυτό εδώ και δύο χρόνια φωνάζαμε να ανοίξει ο σταθμός του Μεσαγρού, γιατί ο ταξίαρχος είχε υποσχεθεί ότι η δύναμη θα μεγαλώσει". Ακολούθως έγινε αναφορά στην απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που προέβλεπε δύο άγονους διαγωνισμούς κτλ. Ο κύριος Λεούσης, στη συνέχεια της συζήτησης, επέρριψε ευθύνες και στο Σώμα για τη στάση του, κατά τη διάρκεια των τελευταίων συνεδριάσεων για εκείνο το θέμα.
Ακολούθησε συζήτηση με τον κύριο Ηλία Γρυπαίο, στην περιοχή της δημοτικής κοινότητας του οποίου έγινε το περιστατικό. "Δεν είναι το μοναδικό" είπε, "πριν από τρεις μήνες περίπου, έγιναν δύο μαζεμένα μέρα μεσημέρι. Άνοιξαν δύο σπίτια. Εντάξει, οι άνθρωποι ήταν στις δουλειές τους, δεν βρήκαν κανέναν μέσα. Πήραν ότι βρήκανε μέσα και φύγανε". Ο κύριος Γρυπαίος χαρακτήρισε "οργανωμένο" το περιστατικό της προχθεσινής ληστείας και τόνισε ότι οι κάτοικοι της περιοχής του έχουν αρχίσει και φοβούνται. "Δεν υπάρχει αστυνόμευση", τονίζει, "παλιά υπήρχε το τμήμα του Μεσαγρού. Κυκλοφορούσαν, τους έπαιρνες ένα τηλέφωνο ερχόντουσαν αμέσως".
Ο κύριος Ηλίας Γρυπαίος είπε ότι είναι πολύ σημαντικό να βλέπει ο κόσμος ότι γίνονται περιπολίες, κάτι που συνέβαινε παλαιότερα, ενώ τώρα κανείς δεν βλέπει αστυνομικό είπε. Μάλιστα και οι δύο πρόεδροι συμφώνησαν στην παρατήρηση, ότι οι περιοχές ευθύνης τους είναι τεράστια, με πολλές ιδιαιτερότητες, πολλές τουριστικές επιχειρήσεις και πολύ μακριά από το Αστυνομικό Τμήμα Αίγινας. Για να καταδειχθεί η επιχειρησιακή πραγματικότητα του Αστυνομικού Τμήματος Αίγινας, αναφέρθηκε ένα περιστατικό, κατά το οποίο σε μία ληστεία στον Μεσαγρό, πριν από λίγους μήνες, το περιπολικό από την Αίγινα έφτασε εκεί σε 17 λεπτά, χρόνος καλός για τις υπάρχουσες δυνατότητες, αλλά μεγάλος για τις πραγματικές ανάγκες της περιοχής.
Στην ερώτηση πώς σκέφτονται να αντιδράσουν οι κάτοικοι των δύο περιοχών, ο κύριος Γρυπαίος αναφέρει ότι οι κάτοικοι της δημοτικής κοινότητας Βαθέος από την μία φοβούνται, αλλά από την άλλη έχουν εξαγριωθεί, κάτι που μπορεί να οδηγήσει τους πολίτες να αναγκαστούν να πάρουν τον νόμο στα χέρια τους και να δούμε περιπτώσεις αυτοδικίας.
"Εμείς θέλουμε την ασφάλεια μας, θέλουμε να ξανανοίξει ο Αστυνομικός Σταθμός του Μεσαγρου΄", τονίζει ο κύριος Ηλίας Γρυπαίος.
Στη συνέχεια ο κύριος Μανώλης Λεούσης επισήμανε κάτι πάρα πολύ σημαντικό: "Περιπολικό υπάρχει μόνο ένα. Δηλαδή, αν αυτή τη στιγμή γίνει ένα περιστατικό στην Αγία Μαρίνα και γίνει ένα τροχαίο ταυτόχρονα στην Πέρδικα δεν υπάρχει άλλο να πάει, δεν ξέρω αν το γνωρίζετε;". "Εδώ ο κόσμος κινδυνεύει κι αυτό που πρέπει να κάνει είναι να προσέχει. Να προσέχει ο κόσμος".
Αναφορικά με τα μηνύματα που έχει από τους κατοίκους της κοινότητας, ο κύριος Λεούσης είπε: "Ο κόσμος θα ταμπουρωθεί, αυτό μου λένε. Θα πάρουνε τα όπλα και τα θα έχουν δίπλα στο μαξιλάρι τους. Βέβαια, εδώ πάμε στην απέναντι όχθη του ποταμού, δηλαδή δεν μπορεί να σκοτώνει ο ένας τον άλλον". Ζήτησε, επίσης, συνεργασία των πολιτών με την αστυνομία.
Ο κύριος Μανώλης Λεούσης άσκησε κριτική τόσο στην ηγεσία του υπουργείου, όσο και στους βουλευτές της περιφέρειάς μας για τη στάση τους σε αυτό το ζήτημα. Και βέβαια συμφώνησαν ότι στόχος είναι να προληφθούν τα χειρότερα.
Πρέπει να ανοίξει και να στελεχωθεί ο Αστυνομικός Σταθμός του Μεσαγρού, να στελεχωθεί ο Αστυνομικός Σταθμός Αίγινας, συμφωνούν οι δύο πρόεδροι, που τονίζουν προς τους πολίτες ότι θα πρέπει να προσέχουν και συμφωνούν στην παρατήρηση ότι δεν αναλογεί ούτε ένας αστυνομικός για κάθε δημοτική κοινότητα σε μια νυχτερινή βάρδια.
Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.