Ανακοίνωση της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου για την εμφάνιση ως ανεξόφλητων, οφειλών που έχουν πληρωθεί σε λογαριασμούς ύδρευσης.

Ενημερώνουμε τους καταναλωτές ύδρευσης ότι λόγω τεχνικού προβλήματος το οποίο είχε παρουσιαστεί προς το τέλος του έτους 2020, οι πιστώσεις από πληρωμές λογαριασμών ύδρευσης που έγιναν με χρήση του κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής εκτελούνται με μεγάλη χρονική καθυστέρηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζονται προηγούμενες ανεξόφλητες οφειλές στους λογαριασμούς, παρότι έχουν πληρωθεί από τον καταναλωτή.
Η Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου μας, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη τακτοποίηση του θέματος έτσι ώστε η πίστωση των πληρωμών να επανέλθει στην φυσιολογική της ροή.
Σε κάθε περίπτωση, εάν κάποιος έχει πληρώσει τον προηγούμενο λογαριασμό παρακαλείται να μην λάβει υπόψιν τυχών αναγραφόμενη προηγούμενη οφειλή και να προβεί στην εξόφληση μόνο της τρέχουσας οφειλής.
Εκ της Ταμειακής Υπηρεσίας


Ακολουθήστε το Aegina Portal στο Google News

google-news.png
Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.

Tune in Apps

Ακούστε το Aegina Portal Talk Radio από το λογαριασμό μας στο Tunein

Aegina Portal Talk Radio

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό player:


iTunes.png vlc.png winamp.png wmp.png