Χωρίς πλοία θα μείνει η Αίγινα 28 και 29 Ιουνίου.

Χωρίς πλοία θα μείνει η Αίγινα αύριο Τρίτη 28 και μεθαύριο Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη ενημέρωση που ζητήσαμε πριν από λίγο (13:09:34 ) από το Λιμεναρχείο Αίγινας. Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση η κίνηση στο κεντρικό λιμάνι της Αίγινας σήμερα Δευτέρα παρουσιάζεται αυξημένη και ένα μεγάλο ποσοστό αυτής της αύξησης οφείλεται στο γεγονός ότι πολλοί επιβάτες προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους σήμερα, ενόψει του διήμερου αποκλεισμού. Αν και η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία δεν αποφάσισε να συμμετάσχει στην 48 πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ, άλλες πρωτοβάθμιες ναυτεργατικές οργανώσεις θα απεργήσουν με αποτέλεσμα τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στα λιμάνια να οδηγήσουν στην μη εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων. Μέχρι αυτή τη στιγμή είναι άγνωστο το αν θα πραγματοποιηθεί το αυριανό πρωινό δρομολόγιο με το διερχόμενο πλοίο. Για το θέμα της απεργίας το ρεπορτάζ βρίσκεται σε εξέλιξη για τυχόν αλλαγές. Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΠΕΜΕΝ.

Συνάδελφοι,

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ συμμετέχοντας έμπρακτα και ουσιαστικά στην απεργία της ΓΣΕΕ αποφάσισε την κήρυξη και πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας του κλάδου μας σε όλα τα πλοία που θα βρίσκονται στις 29/6/2011 (μέρα Τετάρτη) στον Πειραιά από ώρας 00.01 έως 24.00.

Θέλουμε να υπογραμμίσουμε ότι η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ κατέθεσε στην συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΝΟ στις 22/6/2011 πρόταση για 48ωρη πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων. Η πρόταση αυτή απορρίφτηκε από την πλειοψηφία της ΠΝΟ που για άλλη μια φορά απέδειξε στην πράξη ότι αποτελεί θλιβερή εξαίρεση απ’ όλο το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα της χώρας μας και είναι απόλυτα εγκλωβισμένη στα γρανάζια του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού.

Η ευθύνη του Γ.Γ. της ΠΝΟ και της πλειοψηφίας, που συμπλέει και συμπορεύεται κόντρα και ενάντια στα συμφέροντα των Ναυτεργατών, είναι τεράστια.

Αυτή η άθλια κυβερνητική και εργοδοτική πλειοψηφία ξέρει και γνωρίζει ότι άμεσα στα πλαίσια του μεσοπρόθεσμου προγράμματος γίνονται περικοπές 180 εκατομμυρίων ευρώ από το ΝΑΤ που είναι σίγουρο ότι θα επηρεάσουν την ομαλή χορήγηση των συντάξεων.

Ξέρουν και γνωρίζουν ότι επίκεινται περικοπές στις επικουρικές μας συντάξεις, στις εφ’ άπαξ παροχές μας, στην παραπέρα μείωση των συντάξεων (νέος ΛΑΦΚΑ), στον ειδικό τρόπο φορολογίας, στην συρρίκνωση των αποδοχών μας μέσω του κεφαλικού φόρου κ.λπ.

Το σύνολο των κατακτήσεών μας που κερδήθηκαν με σκληρούς και δύσκολους αγώνες διέρχονται άμεσο κίνδυνο.

Σε αυτές τις κρίσιμες συνθήκες για τους εργαζομένους, η μόνη διέξοδος είναι η ενότητα, ο αγώνας και ο αγωνιστικός προσανατολισμός των συνδικάτων ενάντια στην τρόικα, την κυβέρνηση και το μεγάλο κεφάλαιο που από κοινού έχουν εξαπολύσει μια βάρβαρη επίθεση σε βάρος των δικαιωμάτων μας.

Ξέρουμε και γνωρίζουμε ότι η απεργία που εξαγγέλλουμε εφόσον γίνεται από μεμονωμένα σωματεία, και περιορίζεται τοπικά (μόνο στον Πειραιά), δεν είναι η οφειλόμενη απάντηση που θα έπρεπε και θα μπορούσε να δώσει σύσσωμος ο Ναυτεργατικός κόσμος της χώρας μας. Η ΠΕΝΕΝ στην απόφασή της στηρίζεται στις δικές της δυνάμεις, στον κλάδο μας και στην ευρύτερη αλληλεγγύη των Ναυτεργατών.

Αγνοούμε, περιφρονούμε και αποδοκιμάζουμε τις αθλιότητες του κομματικού συνδικαλισμού που θεωρούν ως μόνο ταξικό αντίπαλο την Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ και όχι το εφοπλιστικό κεφάλαιο και αυτούς που τους υπηρετούν σε πολιτικό και συνδικαλιστικό επίπεδο.

Τα ψέματα, η λασπολογία και η συκοφαντία είναι τα μόνα εργαλεία που έχουν μάθει να χρησιμοποιούν για να υπονομεύσουν την συνεπή, αγωνιστική, ταξική πορεία και δράση της ΠΕΝΕΝ.

Ο κλάδος μας και οι Ναυτεργάτες τους έχουν γυρίσει οριστικά την πλάτη και όσο συνεχίζουν την διασπαστική και αντιΠΕΝΕΝ τακτική θα περιθωριοποιούνται ακόμη περισσότερο.

Στον χώρο της Ναυτιλίας συνεχίζεται η αντιναυτεργατική ναυτιλιακή πολιτική που στηρίζει μονόπλευρα την ανταγωνιστικότητα του εφοπλιστικού κεφαλαίου και την διεύρυνση της ασύδοτης δράσης του.

Η ανεργία αυξάνεται και διογκώνεται, οι ναυτεργάτες βρίσκονται σε επαγγελματικό διωγμό, οι θέσεις εργασίας διαρκώς συρρικνώνονται σε όλες της κατηγορίες πλοίων, η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα των Ναυτεργατών ποτέ δεν ήταν μεγαλύτερη για το παρόν και το μέλλον τους στην Ελληνική Εμπορική Ναυτιλία. Καμιά ουσιαστική προστασία δεν παρέχεται και δεν εξασφαλίζεται στους ανέργους.

Η κρίση στα ασφαλιστικά μας ταμεία απασχολεί και ταλανίζει τόσο τους εν ενεργεία όσο και τους συνταξιούχους Ναυτεργάτες. Οι περικοπές σε Συντάξεις, μισθούς, άδειες, δώρα, η παραπέρα υποβάθμιση της παρεχόμενης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, δημιουργούν μια σαφή επιδείνωση της κατάστασης.

Οι πρόσφατες εξελίξεις στην κρουαζιερόπλοιο ναυτιλία, η επιδίωξη των εφοπλιστών της Ακτοπλοΐας για απομάκρυνση του ξενοδοχειακού προσωπικού, η παραβίαση της 10μηνης ναυτολόγησης, τα κρούσματα παραβίασης της ναυτικής νομοθεσίας και των ΣΣΕ δείχνουν το μέγεθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Ναυτεργατικός μας κόσμος.

Ταυτόχρονα στον χώρο της Ακτοπλοΐας εξακολουθεί να είναι σε ισχύ το επαίσχυντο μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης και η κυβέρνηση να κρατάει σε ομηρία χιλιάδες ναυτεργάτες.

Σε πρόσφατη συνάντηση που είχαμε με τον Υπουργό ΘΥΝΑΛ επιβεβαίωσε ότι η κυβερνητική ναυτιλιακή πολιτική όχι μόνο δεν αντιμετωπίζει τα οξυμένα προβλήματά μας αλλά αντίθετα δημιουργεί καινούργια εξυπηρετώντας αδίστακτα τα συμφέροντα και τις επιδιώξεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου.

Η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου και με τον ανασχηματισμό παραμένει η κυβέρνηση της Τρόικας, των μνημονίων, του μεσοπρόθεσμου προγράμματος και της εκποίησης του δημόσιου πλούτου.

Η κυβέρνηση αυτή δεν έχει καμία πολιτική και κοινωνική νομιμοποίηση να ψηφίσει το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα που λεηλατεί συντάξεις, μισθούς, κοινωνικά δικαιώματα και τη δημόσια περιουσία, ενώ θα φτάσει την ανεργία σε δυσθεώρητα ύψη.

Η κυβέρνηση και η Τρόικα με το μνημόνιο άφησαν πίσω τους κοινωνικά και παραγωγικά ερείπια, 1.000.000 ανέργους, εκατοντάδες χιλιάδες κλειστές μικρομεσαίες επιχειρήσεις και 150.000 νέους που μετανάστευσαν στο εξωτερικό αναζητώντας εργασία.

Εάν η κυβερνητική πλειοψηφία στη Βουλή ψηφίσει το μεσοπρόθεσμο δημοσιονομικό πρόγραμμα και εάν καταφέρει να το εφαρμόσει, η χώρα μας θα μετατραπεί σε μπανανία των τοκογλύφων πιστωτών της, οι εργαζόμενοι σε σύγχρονους σκλάβους, οι συνταξιούχοι σε ζητιάνους και ο δημόσιος πλούτος θα εξαερωθεί.

Το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και το νέο μνημόνιο δεν πρέπει να περάσουν. Γι’ αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι συνταξιούχοι, οι νέες και οι νέοι θα πρέπει να συμμετάσχουμε μαζικά, ενωτικά και μαχητικά στην πανελλαδική πανεργατική απεργία.

Η απεργία μας αρχίζει στις 00.01 της Τετάρτης 29 Ιουνίου 2011 και τελειώνει στις 24.00 της ίδιας μέρας

Αγωνιζόμαστε για:

• την μη ψήφιση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος και του νέου μνημονίου,
• την αποδέσμευση της χώρας μας από την Τρόικα και το μνημόνιο,
• να ξαναπάρουμε πίσω ότι χάσαμε σε μισθούς, συντάξεις, δικαιώματα στον ένα χρόνο του μνημονίου,
• την υπεράσπιση και επανάκτηση της δημόσιας περιουσία».


Ακολουθήστε το Aegina Portal στο Google News

google-news.png
Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.

Tune in Apps

Ακούστε το Aegina Portal Talk Radio από το λογαριασμό μας στο Tunein

Aegina Portal Talk Radio

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό player:


iTunes.png vlc.png winamp.png wmp.png