Σημαντικά παραμένουν τα προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Αίγινας.

Εύλογα ερωτηματικά γεννά το γεγονός των πολλαπλών προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί την τελευταία περίοδο στην ομαλή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στη δεύτερη σε μέγεθος γραμμή της χώρας μας, αυτή της Αίγινας με τον Πειραιά. Οι καταγγελίες αναγνωρισμένων επιβατών διαδέχονταν η μία την άλλη, για απανωτές αλλαγές δρομολογίων, σε βαθμό που η συχνότητά τους ενίσχυσε αυτά τα ερωτηματικά σημαντικά. Παράλληλα, τις τελευταίες δύο εβδομάδες η αδυναμία μας να ανταποκριθούμε στις καθημερινές αλλαγές των δρομολογίων των συμβατικών πλοίων μας ανάγκασε να "κατεβάσουμε" το πρόγραμμα των δρομολογίων από το Aegina Portal. Αν και παρόμοια προβλήματα έκαναν την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια, κατά τους χειμερινούς μήνες, το άτυπο μονοπωλιακό καθεστώς που λειτουργεί τους "νεκρούς μήνες του χρόνου" οδηγεί τόσο στις συχνές αλλαγές των δρομολογίων, όσο και στην αδυναμία των πλοίων να εξυπηρετήσουν το σύνολο των επιβατών και των οχημάτων κατά τις ώρες και μέρες αιχμής, ειδικά αργά το απόγευμα της Κυριακής.

Το θέμα επανήλθε με την καταγγελία ενός έμπειρου στελέχους στο χώρο της δημοσιογραφίας, του κυρίου Ηλία Μπόβαλη, μία καταγγελία η οποία "ταξίδεψε" σε πολλά από τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα της χώρας μας δημιουργώντας αισθήματα απορίας, αλλά και αγανάκτησης στους αναγνώστες. Η καταγγελία αφορά δρομολόγιο πλοίου "Απόλλων" της Hellenic Seaways που ταξίδεψε προς το λιμάνι του Πειραιά όπως υποστηρίζει ο κύριος Μπόβαλης, υπεράριθμο επιβατών. Ο κύριος Μπόβαλης περιγράφοντας τις εικόνες, που κατέγραψε  ο φωτογραφικός φακός, του συγκεκριμένου δρομολογίου, κάνει λόγο για ταξιδιώτες που ανεξάρτητα από την ηλικία τους ήταν υποχρεωμένοι λόγω έλλειψης θέσεων να καθίσουν στο πάτωμα, στα σκαλιά ή όπου αλλού μπορούσε ο καθένας να βρει ελεύθερο χώρο. Σύμφωνα με την ίδια καταγγελία η οποία έχει στοιχεία ρεπορτάζ δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία με κάποιον υπεύθυνο της εταιρίας, αλλά ούτε και με το λιμεναρχείο του Πειραιά, καθώς από τους επιβάτες υπήρχε το αίτημα της καταμέτρησης των επιβατών.

Η σύζυγος του κυρίου Μπόβαλη, Εύη ταξίδευε με τα τρία της παιδιά, όμως δεν ήταν η μόνη, καθώς δεν ήταν λίγοι οι επιβάτες μεγαλύτερης ηλικίας που δυσκολεύτηκαν πολύ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ενός ταξιδιού με κανονικά ναύλα, όπου ο κάθε επιβάτης είχε πληρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου του προκειμένου να πάει με αξιοπρέπεια στον προορισμό του. Για το θέμα ζητήσαμε επίσημη ενημέρωση από τη λιμενική αρχή Αίγινας. Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε για το περιστατικό δεν υπήρξε κάποια επίσημη καταγγελία στο Λιμεναρχείο της Αίγινας. Για την αρμοδιότητα του ελέγχου στον αριθμό των επιβατών η ενημέρωση ήταν ότι αρμόδιος για τον έλεγχο είναι ο υπεύθυνος καταμέτρησης, συνήθως πρόκειται για κάποιο αξιωματικό του πλοίου.

Αναφορικά με τα οχηματαγωγά πλοία της γραμμής που βρίσκονται εντός δρομολογίων, φαίνεται ότι από αυτή την εβδομάδα θα ξεκινήσει ο "Φοίβος", ενώ δεν είναι ακόμη γνωστό το πότε θα κινήσει ο "Άγιος Νεκτάριος".

Φωτογραφίες άρθρου: Εύη Μπόβαλη.


Ακολουθήστε το Aegina Portal στο Google News

google-news.png
Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.

Tune in Apps

Ακούστε το Aegina Portal Talk Radio από το λογαριασμό μας στο Tunein

Aegina Portal Talk Radio

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό player:


iTunes.png vlc.png winamp.png wmp.png