"Η προσβασιμότητα της πόλης της Αίγινας σε ΑΜΕΑ". Τα αποτελέσματα της δειγματοληπτικής έρευνας των μαθητών του 1ου Γυμνασίου Αίγινας.



Στα πλαίσια της τηλεκπαίδευσης και στο μάθημα της Φ.Α. διεκπεραιώσαμε την εν λόγω εργασία. Χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο (google earth) καθώς και τις "βόλτες" μας αξιολογήσαμε την δυνατότητα φιλοξενίας του νησιού μας σε άτομα με αμαξίδιο. Επίσης ερευνήσαμε την δυνατότητα πρόσβασης στη θάλασσα των ατόμων με κινητικές δυσκολίες. Τα αποτελέσματα των ερευνών μας τα κοινοποιήσαμε στις Τεχικές Υπηρεσίες του Δήμου μας με την επιθυμία να αποτελέσουν μέρος της γενικής τους συνέλευσης και να μας καλέσουν σε ακρόαση για να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας. Υπάρχει και φωτογραφικό υλικό για τα διάφορα σημεία των δημόσιων χώρων (πχ πεζοδρόμια) που χρειάζονται περισσότερη μέριμνα. Σας επισυνάπτουμε την επιστολή μας. Με εκτίμηση και ευχαριστίες οι μαθητές του 1ου ΓΥΜ Αίγινας και η καθηγήτριά τους Ιγνατιάδου Εύα.

Η επιστολή που έστειλαν οι μαθητές του 1ου – Καποδιστριακού Γυμνασίου Αίγινας και  καθηγήτριά τους Ιγνατιάδου Εύα στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίο του Δήμου Αίγινας και στις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου.

Θέμα: Η προσβασιμότητα της Πόλης της Αίγινας σε ΑΜΕΑ.

Μετά από έναν κύκλο μαθημάτων Φ. Α. μέσω τηλεκπαίδευσης με θέμα: «Η προσβασιμότητα της πόλης της Αίγινας  σε ΑΜΕΑ» , οι μαθητές του 1ου ΓΥΜ Αίγινας έχουν την επιθυμία να σας ανακοινώσουν τα αποτελέσματα  της  δειγματοληπτικής ερευνάς τους.
Μέσω διαδικτύου ( Google earth) και διαζώσης  εντοπίστηκαν διάφορες ελλείψεις σε ράμπες αναπηρικού αμαξιδίου – βοηθήματα αμαξιδίων  .
Συγκεκριμένα:
α) Αξιοθέατα στην χώρα της Αίγινας:
1) Πύργος του Μάρκελλου → καμία πρόσβαση
2) Μουσείο Καπράλου → καμία πρόσβαση
3) Δημοτικό θέατρο → καμία πρόσβαση
4) Αγ. Νικόλας  → καμία πρόσβαση
5) Αγ. Νικόλας ο θαλασσινός → καμία πρόσβαση


β) Υπηρεσίες
1) ΚΕΠ→ καμία πρόσβαση
2) ΕΛΤΑ → πλέον καμία πρόσβαση
3) Δικαστήρια → καμία πρόσβαση
4) Τράπεζες → καμία πρόσβαση καθώς και στα ATM εκτός από ένα
5) Φαρμακεία → πρόσβαση μόνο σε δύο (τα οποία βρίσκονται μακριά από το κέντρο της πόλης)
6) ΓΕΦ→ καμία πρόσβαση


γ) Βόλτα στην παραλία
1) Έχοντας «περπατήσει» διαδικτυακά και διαζώσης και στα δύο πεζοδρόμια ,από τα εκδοτήρια μέχρι και το παρκινγκ δίπλα στο γήπεδο και πάλι πίσω , διαπιστώθηκαν κάποιες αδυναμίες που οδηγούν τον επισκέπτη με αμαξίδιο σε αδιέξοδο.
2) Αξεπέραστο πρόβλημα αποτελούν η στάθμευση οχημάτων σε σημεία πρόσβασης ΑΜΕΑ καθώς και η επέκταση των επιχειρήσεων στα πεζοδρόμια.


δ) Εστίαση – Διασκέδαση και Φιλοξενία
Παρατηρήθηκαν  ανεπάρκειες που κάνουν το νησί μας απρόσιτο σε ορισμένα άτομα της κοινωνίας μας .
ε) Προσβασιμότητα στην θάλασσα
Οι μαθητές μετά από έρευνα στο διαδίκτυο ενημερώθηκαν ότι υπάρχουν κατασκευές που επιτρέπουν την πρόσβαση στα ΑΜΕΑ  στην θάλασσα. Η συνέχεια της έρευνά τους  οδήγησε στην πληροφορία ότι το νησί μας βρίσκεται στο πρόγραμμα « ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΑΙΓΙΝΑ» από τις  01 /04/ 20 και εύχονται  την υλοποίηση των έργων μέχρι το  καλοκαίρι.
* Έχουν καταγραφεί και φωτογραφηθεί τα συγκεκριμένα προβληματικά σημεία, υλικό  το οποίο  είναι στην διάθεση σας ,όπως και οι εκπρόσωποι της μαθητικής κοινότητάς μας.
* Παρακαλούμε να συμπεριλάβετε την παραπάνω εργασία μας ως θέμα Ημερήσιας Διάταξης ή και εκτός Ημερήσιας Διάταξης αν δεν έχετε χρόνο.


Με εκτίμηση
Οι μαθητές του 1ου – Καποδιστριακού Γυμνασίου Αίγινας μαζί με την καθηγήτριά τους.