Το θέμα των χώρων στάθμευσης, των διαγραμμίσεων και της σήμανσης στο κέντρο της Αίγινας.


Το θέμα των χώρων στάθμευσης, των διαγραμμίσεων και της σήμανσης στο κέντρο της Αίγινας τέθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, μετά από μία πρόταση που έκανε ο δημοτικός σύμβουλος κύριος Νεκτάριος Λεούσης. Οι τοποθετήσεις του κυρίου Αντώνη Ντελή, αλλά και των μελών της διοίκησης κυρίου Γιώργου Σκαλτσιώτη και Γιάννη Ζορμπά, που ακολούθησαν παρουσιάζουν  ενδιαφέρον, καθώς επισημαίνουν και σκιαγραφούν το θέμα, ενώ συνολικά αποκαλύπτουν ένα μεγάλο κενό, εξαιτίας του οποίου δημιουργούνται προβλήματα στους πολίτες και στην καθημερινότητα του νησιού. Πιο συγκεκριμένα ο κύριος Λεούσης είπε τα ακόλουθα: "Παρόλο που είναι χειμώνας δεν είναι αργά να δούμε το θέμα με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και ότι συμβαίνει στην πόλη και τους μικρούς δρόμους της πόλης της Αίγινας. Πρέπει, πιστεύω, να υποδείξουμε εκ νέου στους πολίτες του χώρους που επιτρέπεται να σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους, να κάνουμε ένα σχεδιάγραμμα, έτσι ώστε ούτε εκείνοι να επιβαρύνονται με πρόστιμα. Γιατί το τελευταίο διάστημα υπάρχουν πολλά παράπονα ότι η αστυνομία βγαίνει και γράμμα (για μένα πρέπει να το κάνει όλο το χρόνο) αλλά με διαδικασίες και σε σημεία τα οποία δεν επιτρέπεται το παρκάρισμα. Λοιπόν πρέπει εμείς να ορίσουμε, εμείς ορίζουμε το παιχνίδια σε αυτό το θέμα, ούτω ώστε να δώσουμε και στην πόλη μας μία ανθρώπινη, σωστή κατάσταση".

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.



Από την πλευρά του ο κύριος Αντώνης Ντελής, αναφέρθηκε σε μία πρόσφατη αυτοψία της αστυνομίας στην εξωτερική πλευρά του σχολείου και παρέθεσε την συνολική εικόνα που έχει για το θέμα, ζητώντας να μπει μία τάξη: "Εκεί στο σχολείο μας που έκανε μία αυτοψία η αστυνομία, ήταν και ο κύριος Ζορμπάς, θα είδαν προφανώς ότι ο άλλος έβαζε μία κίτρινη γραμμή και έλεγε εδώ είναι το parking του ιατρείου μου, εδώ είναι το parking του σπιτιού μου, που δεν προβλέπεται από πουθενά. Δηλαδή ο καθένας κάνει το δρόμο του parking. Θα πρέπει να μπει μία τάξη επιτέλους".

"Όντως υπήρχε μία δυσκολία στο να προσδιορίσουμε ποιο ήταν νομίμως παρκαρισμένο και πιο όχι", είπε ο κύριος Σκαλτσιώτης, "Σαφώς πάνω στο πεζοδρόμιο το ξέρουμε όλοι απαγορεύεται, υπήρχαν όμως θέσεις διαγραμμισμένες επί του οδοστρώματος, το οποίο πολύ θα θυμούνται, είχε γίνει προσπάθεια και είχε στεφθεί και από αρκετή επιτυχία από προηγούμενες διοικήσεις, συγκεκριμένα νομίζω το 2008 η ελεγχόμενη στάθμευση, στην οποία υπήρχε διαγράμμιση. Αυτές οι θέσεις είναι ορισμένες ως θέσεις parking, το ότι δεν λειτουργεί τα τελευταία χρόνια η ελεγχόμενη στάθμευση δεν σημαίνει ότι δεν είναι θέση στάθμευσης. Μπορεί να μην γίνεται ελεγχόμενη, αλλά σαν χώρος ελεγχόμενος επί του οδοστρώματος, υπάρχουν και αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου. Από μία συζήτηση που υπήρξε όντως μέχρι να ξεκαθαρίσει και πρέπει ο δήμος άμεσα να το κάνει, ήδη έχουν επιληφθεί οι τεχνικές υπηρεσίες, για κάποια βελτίωση στη σήμανση (το γνωρίζει ο κύριος αντιδήμαρχος και ο κύριος δήμαρχος) προς στιγμής φαίνεται να υπερτερεί η οριζόντια σήμανση". Ο κύριος Σκαλτσιώτης αναφέρθηκε επίσης σε σήματα τα οποία έχουν υποστεί φθορά ή έχουν παραμείνει σε κάποιο σημείο και δημιουργούν προβλήματα.

Για το ίδιο θέμα ο κύριος Γιάννης Ζορμπάς είπε: "Θα συνηγορήσω λίγο με τους συναδέλφους τον κύριο Λεούση, τον κύριο Ντελή και τον κύριο Σκαλτσιώτη, όσο αφορά λίγο με το κυκλοφοριακό. Να που με το εξής, για το λόγο ότι υπάρχει μία σήμανση, την οποία όμως δεν την κατοχυρώνει απόφαση του δημοτικού συμβουλίου και αυτό το βρήκαν μπροστά τους και τα αστυνομικά όργανα, στην οποία όλες αυτές οι επιβολές προστίμου μετά είναι έκπτωτες και έωλες. Εν συνεχεία πήγαμε με τις τεχνικές υπηρεσίες και με τα αστυνομικά όργανα και κάναμε μία υπόδειξη σε ποια σημεία, όπως είπε και ο κύριος Σκαλτσιώτης και στα παρκαρισμένα αλλά και στην κάθετη σήμανση για την στάθμευση". Τέλος, αναφορικά με τα παρκαρισμένα - παρατημένα αυτοκίνητα και μηχανάκια, πρότεινε την να υπάρξει μία σύμβαση του δήμου με εταιρία της ΕΔΟΕ ώστε να αυτά να μπορέσουν να αποσυρθούν.