Ο βουλευτής κ. Θοδωρής Δρίτσας για έργο της κατασκευής του Νότιου Προβλήτα και την απόρριψη βυθοκορημάτων στην περιοχή μεταξύ Αίγινας και Σαλαμίνας.


Τον βουλευτή της Α' Πειραιά και Νήσων του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θοδωρή Δρίτσα, φιλοξένησε χθες το το ραδιόφωνο του Aegina Portal, στο πλαίσιο της ενημέρωσης για τον προβληματισμό και τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται, σχετικά με την επικινδυνότητα της απόρριψης των βυθοκορημάτων από το λιμάνι του Πειραιά, σε θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού, μεταξύ της Σαλαμίνας και της Αίγινας. Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα, ο βουλευτής κ. Θοδωρής Δρίτσας, ήταν ο πρώτος από την ομάδα των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, που κατέθεσε ερώτηση προς τους Υπουργούς Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Περιβάλλοντος και Ενέργειας με θέμα: "Επέκταση Νότιου Προβλήτα Κρουαζιέρας από την Ο.Λ.Π. Α.Ε. στο λιμάνι του Πειραιά".

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal. Τηλεφωνική επικοινωνία με τον βουλευτή κ. Θοδωρή Δρίτσα.



Στο κείμενο της ερώτησης, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι: "Αυτή τη στιγμή, τα έργα περιλαμβάνουν ορισμό θαλάσσιου εργοταξιακού χώρου, βυθοκορήσεις με πλωτά μέσα, εξομάλυνση βυθού και απόρριψη βυθοκορημάτων στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Αίγινας και Σαλαμίνας", ζήτημα στο οποίο έκανε αναφορά ο βουλευτής κ. Θοδωρής Δρίτσας.

Μεταξή άλλων είπε ότι: "Επειδή ξέρω, ότι για αυτή τη φάση, για αυτό το προετοιμαστικό έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή, γιατί οι συνολικές εργασίες περιλαμβάνουν πολλά πράγματα και το έργο θα κρατήσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, εφόσον τελικά αδειοδοτηθεί και εφόσον πραγματικά προχωρήσει, νομίζω ότι έχουμε αρκετά στάδια ακόμα. Εντούτοις αυτό που λέω είναι ότι επειδή υπάρχει ο ισχυρισμός, ότι υπάρχουν μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων γι' αυτό το τμήμα του έργου το προετοιμαστικό, το οποίο σας λέω ξέρουμε όλοι ότι ξεκίνησε και ότι τα βυθοκορήματα εκεί δεν είναι τοξικά. Αυτό, εγώ δεν θέλω να κινδυνολογήσω, θέλω όμως να πω ότι ακόμη κι έτσι να 'ναι, δεν εξασφαλίζει αυτό εγγυήσεις για την κοινωνία και για το περιβάλλον. Μόνο όταν ένα έργο έχει από όλες τις πλευρές μελετηθεί και αδειοδοτηθεί, με τις προβλεπόμενες από την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία εγγυήσεις και την στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, μόνο τότε μπορεί να πει κανείς ότι  οι τοπικές κοινωνίες μπορούν να έχουν αυτή την ασφάλεια. Προς το παρόν αυτή η ασφάλεια δεν υπάρχει και γι' αυτό πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση".