Λογαριασμός νερού φαίνεται απλήρωτος στον δήμο Αίγινας, παρά το γεγονός ότι έχει πληρωθεί κανονικά με πάγια εντολή σε τράπεζα.

Ένας κάτοικος της Αίγινας επικοινώνησε σήμερα με το Aegina Portal παρουσιάζοντας το πρόβλημα που διαπίστωσε στο λογαριασμό του νερού για το δίμηνο Σεπτέμβριος - Οκτώβριος. Ο λογαριασμός περιελάμβανε και το ποσό του διμήνου Ιούλιος - Αύγουστος, μαζί με μία μικρή προσαύξηση λόγω καθυστέρησης της πληρωμής.

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.



Όπως μας εξήγησε, λόγω των περιορισμών που επιβάλουν οι υγειονομικοί κανόνες για τον κορονοϊό, αποφάσισε να προχωρήσει σε πάγια εντολή χρέωσης του λογαριασμού του στην Εθνική Τράπεζα για την πληρωμή του λογαριασμών του νερού στον Δήμο Αίγινας. Η πάγια εντολή δόθηκε 14 Αυγούστου. Η αρχή έγινε με το δίμηνο Ιούλιος - Αύγουστος. Η χρέωση του λογαριασμού από την τράπεζα έγινε στις 13 Νοεμβρίου.

Πρόσφατα έλαβε τον λογαριασμό του επόμενου διμήνου Σεπτέμβριος - Οκτώβριος ο οποίος είχε εκδοθεί 2 Δεκεμβρίου. Ωστόσο με έκπληξη διαπίστωσε πως παρά το γεγονός ότι πληρωμή του δίμηνου Ιούλιος - Αύγουστος είχε γίνει κανονικά στην τράπεζα, στον λογαριασμό του Δήμου Αίγινας φαίνονταν ως ανεξόφλητη και μάλιστα είχε επιβαρυνθεί με το σχετικό ποσό καθυστέρησης.

Στην επικοινωνία του με τον δήμο της Αίγινας έλαβε την διαβεβαιώσει ότι στην επόμενη πληρωμή μέσω της πάγιας εντολής η χρέωση θα γίνει μόνο στον δεύτερο λογαριασμό. Όμως σε ερώτηση που έκανε στην τράπεζα τον ενημέρωσαν ότι θα πληρωθεί το συνολικό ποσό καθώς από το σύστημα δεν μπορεί να γίνει διάκριση.

Τώρα φοβάται ότι μέσω της πάγιας εντολής στην τράπεζα θα πληρώσει συνολικά το ποσό του νέου λογαριασμού, παρά το γεγονός ότι ο παλιός φαίνεται να έχει εξοφληθεί κανονικά. Ζητά από τους αρμόδιους του δήμου να εξετάσουν και να δώσουν λύση στο πρόβλημα.