Λογαριασμός νερού φαίνεται ανεξόφλητος, ενώ έχει πληρωθεί με πάγια εντολή.


Κάτοικος της Αίγινας επικοινώνησε σήμερα με το Aegina Portal, παρουσιάζοντας το πρόβλημα που διαπίστωσε στο λογαριασμό του νερού για το δίμηνο κατανάλωσης Σεπτέμβριος - Οκτώβριος. Ο λογαριασμός περιελάμβανε και το ποσό του διμήνου Ιούλιος - Αύγουστος, μαζί με μία μικρή προσαύξηση λόγω καθυστέρησης της πληρωμής.

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.



Όπως μας εξήγησε, λόγω των περιορισμών που επιβάλουν οι υγειονομικοί κανόνες για τον κορονοϊό, αποφάσισε να προχωρήσει σε πάγια εντολή χρέωσης του λογαριασμού του στην τράπεζα, για την πληρωμή του λογαριασμών του νερού στον Δήμο Αίγινας. Η πάγια εντολή δόθηκε 14 Αυγούστου. Η αρχή έγινε με το δίμηνο Ιούλιος - Αύγουστος. Επιβεβαίωσε ότι η χρέωση του λογαριασμού από την τράπεζα έγινε στις 13 Νοεμβρίου.

Πρόσφατα έλαβε τον λογαριασμό του επόμενου διμήνου Σεπτέμβριος - Οκτώβριος ο οποίος είχε εκδοθεί 2 Δεκεμβρίου. Ωστόσο, διαπίστωσε πως παρά το γεγονός ότι η πληρωμή του δίμηνου Ιούλιος - Αύγουστος είχε γίνει κανονικά στην τράπεζα, στον λογαριασμό που έλαβε από τον δήμο Αίγινας φαίνονταν ως ανεξόφλητη και μάλιστα είχε επιβαρυνθεί με το σχετικό ποσό καθυστέρησης.

Στην επικοινωνία του με τον δήμο της Αίγινας έλαβε την διαβεβαιώση ότι στην επόμενη πληρωμή, μέσω της πάγιας εντολής, η χρέωση θα γίνει μόνο στον δεύτερο λογαριασμό. Όμως σε ερώτηση που έκανε στην τράπεζα, τον ενημέρωσαν ότι θα πληρωθεί το συνολικό ποσό καθώς από το σύστημα δεν μπορεί να γίνει διάκριση των δύο ποσών.

Τώρα φοβάται ότι μέσω της πάγιας εντολής στην τράπεζα θα πληρώσει συνολικά το ποσό του νέου λογαριασμού, παρά το γεγονός ότι ο παλιός, όπως επισήμανε, έχει εξοφληθεί κανονικά. Ζητά από τους αρμόδιους του δήμου Αίγινας να εξετάσουν την περίπτωση ώστε να δοθεί μία λύση.