Νέα προσπάθεια εξαπάτησης, μέσω τηλεφώνου, σε βάρος επαγγελματία.

eksapatisi-epaggelmation-5.jpg

Μία νέα προσπάθεια εξαπάτησης μέσω τηλεφώνου, καταγγέλθηκε δύο ημέρες πριν στο Aegina Portal, από επαγγελματία της Αίγινας, ο οποίος διατηρεί κομμωτήριο.

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.



Όπως δήλωσε, έλαβε ένα τηλεφώνημα, από κάποιον που χρησιμοποίησε το επίθετο ενός γνωστού φαρμακοποιού της Αίγινας, το οποίο όμως το τόνιζε λάθος. Επίσης, τον προσφώνησε, χρησιμοποιώντας ένα όνομα, το οποίο υπήρχε παλιά στην επικοινωνία του κομμωτηρίου και δεν χρησιμοποιείται πια. Ίσως παίρνουν τα στοιχεία από παλιούς καταλόγους, λέει ο ίδιος.

Ο άγνωστος τον ρώτησε πόσο κοστίζουν έξι κουρέματα και του ζήτησε τον αριθμό του τραπεζικού του λογαριασμού για να κάνει την κατάθεση, στρογγυλοποιώντας μάλιστα το ποσό, προς τα πάνω.

Σε εκείνο το σημείο της επικοινωνίας, ο ιδιοκτήτης του κομμωτηρίου, μετά τα απανωτά λάθη που έκανε ο συνομιλητής του, κατάλαβε ότι επρόκειτο για μία από τις περιπτώσεις που καταγγέλλονται, κατά διαστήματα, από τους επαγγελματίες της Αίγινας τα τελευταία, σχεδόν δύο χρόνια. Του είπε ότι δεν γίνεται να έρθουν στο κατάστημα έξι παιδιά, όπως ζητούσε, για να κουρευτούν μαζί, του εξήγησε ότι η πληρωμή πρέπει να γίνει στο κατάστημα και κάπου εκεί διακόπηκε η επικοινωνία.

Ο επαγγελματίας ζήτησε να δημοσιοποιηθεί η καταγγελία του, ώστε να ενημερωθούν οι επαγγελματίες της Αίγινας. Τέλος, σημείωσε ότι έχει στην κατοχή του τον τηλεφωνικό αριθμό.

Όπως έχει συμβεί και στις περιπτώσεις που καταγγέλθηκαν τους προηγούμενους μήνες, το σενάριο τηλεφωνικής εξαπάτησης παραμένει το ίδιο. Ο επιτήδειος χρησιμοποιεί γνωστά ονόματα κατοίκων του νησιού, που τηλεφωνούν και ζητούν από τους επαγγελματίες κάποια προσφορά.

O άγνωστος που συνήθως υποδύεται ότι είναι κάποιο γνωστό πρόσωπο της τοπικής κοινωνίας, καταθέτει ένα ποσό στο λογαριασμό του επαγγελματία μέσω ηλεκτρονικού λογαριασμού, όμως στην συνέχεια ισχυρίζεται ότι έκανε λάθος και πως κατέθεσε περισσότερα χρήματα και του ζητά να του επιστρέψει την διαφορά.

Έτσι, αν για παράδειγμα έχει συμφωνηθεί ότι η κατάθεση πρέπει να είναι 100 ευρώ, ο άγνωστος λέει ότι από λάθος κατέθεσε μέσω ηλεκτρονικού λογαριασμού 1.000 ευρώ. Στην συνέχεια παίρνει τηλέφωνο τον επαγγελματία, λέγοντας ότι έκανε λάθος και τον παρακαλεί να του επιστρέψει τα επιπλέον χρήματα που κατέθεσε.