Προσπάθησαν να εξαπατήσουν τηλεφωνικά, την ηλικιωμένη μητέρα του αντιδημάρχου κ. Δημήτρη Καραγιάννη με πρόσχημα τα αναδρομικά της σύνταξης. Ένα νέο στοιχείο στο σενάριο της απάτης, που απαιτεί μεγάλη προσοχή.

aegina-scam-byphone-4.jpg

Οι καταγγελίες, που αφορούν προσπάθειες εξαπάτησης μέσω τηλεφώνου, έχουν αποκτήσει μεγάλη συχνότητα, ωστόσο μία προσπάθεια εξαπάτησης, που έγινε σήμερα το πρωί, σε βάρος της ηλικιωμένης μητέρας του αντιδημάρχου κ. Δημήτρη Καραγιάννη, παρουσιάζει ένα νέο στοιχείο που δημιουργεί προβληματισμό. 

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.




Πιο συγκεκριμένα, όπως κατήγγειλε στο Aegina Portal ο κ. Καραγιάννης, το πρωί επικοινώνησε ένα άγνωστο άτομο με την μητέρα του, δηλώνοντας ότι είναι ο διευθυντής μεγάλης δημόσιας υπηρεσίας, που έχει υποκατάστημα στην Αίγινα. Της είπε ότι λόγω του κορονοϊού, έχουν καθυστερήσει αναδρομικά από τη σύνταξή της ίδιας και του συζύγου της και πως πρόκειται για αρκετά χρήματα, αναφέροντάς της ότι είναι 25.000 ευρώ.

Στη συνέχεια, ο άγνωστος, την προέτρεψε να του στείλει τα χρήματα της εφορίας, για να γίνει η κράτηση που προβλέπεται, ώστε να πάρει τα υπόλοιπα. Καταλήγοντας, της είπε ότι τα χρήματα είναι πολλά και ότι θα πρέπει να στείλει η ίδια το ποσό που αντιστοιχεί στην εφορία και στη συνέχεια, σήμερα κιόλας, να πάρει τα χρήματα που της αναλογούν.

Στην επόμενη φάση της συζήτησης ο άγνωστος έγινε πολύ πιεστικός, σε βαθμό που ήταν εμφανές ότι είχε εκνευριστεί.

Μάλιστα, όταν η ηλικιωμένη γυναίκα του είπε ότι δεν έχει λογαριασμό στην τράπεζα, της είπε ότι θα της δώσει εκείνος έναν λογαριασμό, ώστε να πάει στην τράπεζα και να καταθέσει τα χρήματα της εφορίας. Όταν του εξήγησε, ότι λόγω ηλικίας δεν μπορούσε να περπατήσει για να πάει στην τράπεζα, ο άγνωστος της είπε ότι: "θα σου στείλουμε εμείς άνθρωπο". 

Όπως ήταν λογικό, αυτή η φράση δημιούργησε ιδιαίτερη ανησυχία στο κ. Δημήτρη Καραγιάννη, καθώς αλλάζει τα δεδομένα των σεναρίων της τηλεφωνικής απάτης, όπως τουλάχιστον έχουν καταγραφεί έως σήμερα στο νησί.

Η συζήτηση ολοκληρώθηκε όταν ο αδελφός του κ. Δημήτρη Καραγιάννη πήγε στο σπίτι της μητέρας του και χειρίστηκε πλέον εκείνος την τηλεφωνική συνομιλία. Όπως είπε αργότερα, η προφορά και η συμπεριφορά του ανθρώπου στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής δεν θύμιζε σε τίποτα υπάλληλο δημόσιας υπηρεσίας.

Ο κ. Δημήτρης Καραγιάννης κατήγγειλε το γεγονός, προκειμένου οι κάτοικοι του νησιού να είναι προσεκτικοί με τέτοιου είδους πρακτικές και ειδικά όταν αυτές έχουν ως στόχο άτομα μεγάλης ηλικίας.