Επιστολή Νίκου Οικονόμου για το κοινωνικό τιμολόγιο του νερού.

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε
Αξιότιμα μέλη του δημοτικού συμβουλίου Αίγινας στην προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που θα διεξαχθεί την  Παρασκευή 23 του μηνός Οκτωβρίου 2020, έχετε ως δεύτερο θέμα  ημερήσιας διάταξης  για συζήτηση και λήψη απόφασης με τίτλο: ‘ Περί προσδιορισμού των ανταποδοτικών τελών της υπηρεσίας ύδρευσης – αποχέτευσης για το 2021.’ Στο  θέμα   εισηγητής είναι ο Δήμαρχος ως Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής.
Έχω να παρατηρήσω κάποια  πράγματα :
Πρώτον στο κοινωνικό τιμολόγιο το οποίο αποτελεί μέρος του θέματος προς ψήφιση  υφίσταται μια αδικία . Τεκμηριώνω την  άποψη μου με δύο  απλά αλλά ακραία παραδείγματα.
Πρώτο παράδειγμα ο τρίτεκνος με εισόδημα 30.000 ευρώ   δικαιούται κοινωνικό τιμολόγιο ενώ ο πολύτεκνος (τέσσερα και άνω παιδιά) με εισόδημα 30.200 ευρώ δεν δικαιούται .  
Παράδειγμα δεύτερο ο πολύτεκνος με τέσσερα παιδιά και εισόδημα 30.000 ευρώ   δικαιούται κοινωνικό τιμολόγιο ενώ ο πολύτεκνος  με εισόδημα 30.200 ευρώ και οχτώ παιδιά δεν δικαιούται .  
Προτείνω να διορθώσετε αυτή την αδικία και να βάλετε τον όρο ότι για κάθε παιδί προσαυξάνεται το όριο κατά 1000 η 1500 ευρώ όπως γίνεται σε κάθε δήμο που έχει κοινωνικό τιμολόγιο.  
Δηλαδή 30.000 ευρώ οι τρίτεκνοι και μετά για κάθε παιδί πάνω από τα τρία να αυξάνεται με την προσθήκη των προτεινόμενων ποσών , π.χ. πολύτεκνη οικογένεια με πέντε παιδιά να έχει όριο τα 33.000 ευρώ αντί για 30.000 ευρώ που υπάρχει ως όριο στην απόφαση.
Αυτή η πρόταση είχε κατατεθεί , όταν είχα την ιδιότητα του  δημοτικού  συμβούλου, στο δημοτικό συμβούλιο του 2018 τέτοια περίπου εποχή. Μετά λύπης μου βλέπω ότι  μέχρι σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί.
 Παρακαλώ όπως διορθώσετε μια τέτοια κοινωνική αδικία, το θέμα βρίσκεται στην διακριτική σας ευχέρεια και ούτε επηρεάζει τον έλεγχο της απόφασης στο οικονομικό παρατηρητήριο.
Δεύτερον παρατηρώ μια μείωση στο τιμολόγιο της Δημοτικής Κοινότητας Πέρδικας στην πρώτη κλίμακα της τάξεως του 16% και στην δεύτερη κλίμακα της τάξεως του 5%. Λογικό και δίκαιο μιάς και πλεόν υδροδοτείται από την κεντρική δεξαμενή της Αίγινας.
 Όμως θα ήθελα να ενημερωθώ ως δημότης και κάτοικος της δημοτικής κοινότητας Βαθέος βάσει ποιάς λογικής και ποιών μετρήσεων έγινε η κοστολόγηση-τιμολόγηση του νερού στη δημοτική κοινότητα Βαθέος;
 Τεκμηριώνοντας την θέση μου η δημοτική κοινότητα Βαθέος υδροδοτείται από τις δικές της γεωτρήσεις , πλέον δημοτικές, το νερό που τρέχει στις βρύσες μας ενδεχομένως να είναι κατάλληλο για ανθρώπινη χρήση αλλά δεν δικαιολογείται το κόστος ανα κυβικό νερού, μιάς και είναι υφάλμυρο.
 Καλή ποιότητα νερού έτρεχε στις βρύσες μας  την περίοδο 2008 -2010, και το 2019 . Τα υπόλοιπα χρόνια δεν δικαιολογούσε ποτέ το κόστος του κυβικού σύμφωνα με την ποιότητα του νερού που έτρεχε και τρέχει στις βρύσες μας.
 Εν έτη 2020 το νερό που τρέχει στις βρύσες μας είναι αλμυρό και έχει σχεδόν την ίδια ποιότητα με αυτή της δημοτικής κοινότητας Μεσαγρού, η οποία όμως πληρώνει σχεδόν τα μισά λεφτά ανα κυβικό.
Παρακαλώ όπως διορθώσετε ή την τιμή κυβικού προς τα κάτω σύμφωνα με την ποιότητα του νερού που τρέχει στις βρύσες μας ή βελτιώστε την ποιότητα του νερού.
Τέλος λόγω του κωρονοΐου  δεν έγιναν και δεν γίνονται πολιτιστικές εκδηλώσεις θα ήθελα να ενημερωθούμε ως  δημότες που θα και πως διατεθούν τα χρήματα;


Μετά Τιμής


Νικόλαος Τρ. Οικονόμου
Δημότης Αίγινας
Πρώην Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου

Ευχαριστήρια επιστολή προς τον κ. Γιάννη Τζώνη, τους ιατρούς κα. Βασιλική Γουρζή και κ. Γιώργο Άρσο και το προσωπικό του Κέντρου Υγείας.

Η οικογένειά μας θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά τον κ. Γιάννη Τζώνη υπάλληλο του ΟΤΕ και να τον συγχαρεί για τα αισθήματα αλληλεγγύης και ανθρωπιάς που επέδειξε.

Επίσης θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά τον παιδίατρο κ. Γιώργο Άρσο για τον επαγγελματισμό, την άριστη επιστημονική κατάρτιση και την άμεση ανταπόκρισή του.

Παράλληλα, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας την ιατρό του Κέντρου Υγείας Αίγινας κ. Βασιλική Γουρζή για την εξαιρετική και αποτελεσματική ανταπόκριση του περιστατικού, την υψηλή επιστημονική της κατάρτιση και την εμπειρία της, που μας γέμισε με σιγουριά εκείνες τις δύσκολες στιγμές.

Τέλος, ευχαριστούμε τις νοσηλεύτριες και το προσωπικό του Κέντρου Υγείας για την αποτελεσματικότητά τους, τον επαγγελματισμό και την ανθρώπινη συμπεριφορά τους.

Σας ευχαριστούμε,
Γιώργος Στριγάρης - Μαρία Μαλτέζου.
Featured

Προσπάθεια για τηλεφωνική απάτη σε βάρος συνταξιούχου στην Αίγινα με πρόσχημα τα αναδρομικά.


Η επιστολή που έλαβε σήμερα το Aegina Portal από κάτοικο της Αίγινας, είναι χαρακτηριστική για τους τρόπους που επιλέγουν επιτήδειοι, προκειμένου να εξαπατήσουν τα θύματά τους μέσω τηλεφώνου. Στόχος της απάτης ήταν ένας μεγάλος σε ηλικία κάτοικος του νησιού, συνταξιούχος. Η ετοιμότητα και η ευθυκρισία της κόρης του απέτρεψαν την εξαπάτησή του. Από την επιστολή επιλέξαμε να αντικαταστήσουμε τα ονόματα των τραπεζών (παρά την αληθοφάνεια και την πειστικότητα που προσέφεραν στους διαλόγους τα πραγματικά) όπως και το μικρό όνομα του υποτιθέμενου τραπεζικού υπαλλήλου που χρησιμοποιείται στην επιστολή. 

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.



Το κείμενο της επιστολής αναφέρει τα ακόλουθα: "Δεχτήκαμε μία τηλεφωνική κλήση στο σταθερό τηλέφωνο στο πατρικό μου στην οποία απάντησα εγώ. Ένας κύριος ζήτησε τον πάτερα μου με το ονοματεπώνυμο του. Είπε ότι είναι ο "τάδε" από την "τράπεζα 1". Εγώ φώναξα μπαμπά ο "τάδε" από την " τράπεζα 1" . Μου φάνηκε λογική η οικειότητα λόγω της κλειστής κοινωνίας.

Φώναξα τον πάτερα μου και τότε ο "ταδε" τον ρώτησε από που παίρνει τη σύνταξη του. Ο πατέρας μου του είπε ότι την σύνταξη την παίρνει από την "τράπεζα 2" . Τότε του λέει: "Δώστε μου την κόρη σας να συνεννοηθώ".

Με φωνάζει ο πατέρας μου και μου δίνει το τηλέφωνο. Του λέω "Καταρχάς πείτε μου το ονοματεπώνυμο σας ". Ο "τάδε" παραβλέπει αυτό που ζήτησα και μου λέει με φόρα: "Κοιτάξτε, το 2015-2016 ο πατέρας σας είχε κάνει αίτηση για αναδρομικά και έχουν έρθει τα αναδρομικά, έχω στείλει το χαρτί της ειδοποίησης και γύρισε πίσω και αναγράφεται ότι δεν παραδόθηκε λόγω κωρονοιου".

Εγώ σε εκείνη τη φάση γέλασα κι αυτός με προσβεβλημένο και εκνευρισμένο ύφος μου είπε: "Δεν κατάλαβα γιατί γελάτε, με ειρωνεύεστε;". Εγώ αμέσως απολογούμαι λέγοντας: "Δεν γελάω με εσάς, μου φαίνεται γελοία η δικαιολογία μη παράδοσης του χαρτιού, άκου λόγω κορωνοϊού, δηλαδή οι λογαριασμοί σταμάτησαν να μας έρχονται με το ταχυδρομείο λόγω κορωνοϊού;"

Αμέσως μετά μου κλείνει το τηλέφωνο και καταλαβαίνω ότι μάλλον τον έθιξα.

Όταν έκλεισε με παραξένεψε πολύ το περιστατικό, το γεγονός ότι δεν συστήθηκε με επώνυμο και το ότι μου έκλεισε το τηλέφωνο, πράγμα τελείως αντιεπαγγελματικό για ένα τραπεζικό υπάλληλο. Ο πατέρας μου δεν ήξερε κανέναν "ταδε" στην "τράπεζα 1" . Κάλεσα το λογιστή και καθώς έλειπε, μου είπε η βοηθός του ότι πιθανόν να είχαν κάνει κάποια αίτηση.

Στη συνεχεία κάλεσα στο κατάστημα της "τράπεζας 1" στην Αίγινα και με διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει υπάλληλος με το όνομα "τάδε" στο κατάστημα, ότι δεν κάλεσαν από εκεί, και πως η τράπεζα δεν καλεί συνταξιούχους για να τους ενημερώσει αν μπήκαν οι συντάξεις τους ή αν τους έχουν πιστωθεί αναδρομικά κλπ.

Στη συνεχεία κάλεσα την αστυνομία και μου είπαν ότι έχουν αρκετές καταγγελίες για τέτοιες απόπειρες εξαπάτησης και μηνύσεις. Ρώτησα πως γίνεται η άπατη και ο αστυνομικός μου είπε, ότι στη συνεχεία λένε πως προκείμενου να σας φέρουν τα αναδρομικά σας ζητάνε κάποια παράβολα, κάποια έναντι, κάποια κατάθεση ποσού, που μπορεί να φτάσει και τις 2 ή 3 χιλιάδες. Ρώτησα τον αστυνομικό αν θεωρεί απαραίτητο να κάνω κάποια ενεργεία μήπως μπορέσουν να δουν τα τηλεφωνά μας και να ανακαλύψουν από που πήραν και μου είπε ότι συνήθως χρησιμοποιούν νούμερα μη καταχωρημένα που πετιούνται μετά.

Εφόσον δεν κατάφεραν να μας εξαπατήσουν δεν θεωρήσαμε σκόπιμο να κάνουμε μήνυση κατ' άγνωστων" καταλήγει η επιστολή.
Featured

Προσπάθεια για τηλεφωνική απάτη σε βάρος συνταξιούχου στην Αίγινα με πρόσχημα τα αναδρομικά.


Η επιστολή που έλαβε σήμερα το Aegina Portal από κάτοικο της Αίγινας, είναι χαρακτηριστική για τους τρόπους που επιλέγουν επιτήδειοι, προκειμένου να εξαπατήσουν τα θύματά τους μέσω τηλεφώνου. Στόχος της απάτης ήταν ένας μεγάλος σε ηλικία κάτοικος του νησιού, συνταξιούχος. Η ετοιμότητα και η ευθυκρισία της κόρης του απέτρεψαν την εξαπάτησή του. Από την επιστολή επιλέξαμε να αντικαταστήσουμε τα ονόματα των τραπεζών (παρά την αληθοφάνεια και την πειστικότητα που προσέφεραν στους διαλόγους τα πραγματικά) όπως και το μικρό όνομα του υποτιθέμενου τραπεζικού υπαλλήλου που χρησιμοποιείται στην επιστολή. 

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.



Το κείμενο της επιστολής αναφέρει τα ακόλουθα: "Δεχτήκαμε μία τηλεφωνική κλήση στο σταθερό τηλέφωνο στο πατρικό μου στην οποία απάντησα εγώ. Ένας κύριος ζήτησε τον πάτερα μου με το ονοματεπώνυμο του. Είπε ότι είναι ο "τάδε" από την "τράπεζα 1". Εγώ φώναξα μπαμπά ο "τάδε" από την " τράπεζα 1" . Μου φάνηκε λογική η οικειότητα λόγω της κλειστής κοινωνίας.

Φώναξα τον πάτερα μου και τότε ο "ταδε" τον ρώτησε από που παίρνει τη σύνταξη του. Ο πατέρας μου του είπε ότι την σύνταξη την παίρνει από την "τράπεζα 2" . Τότε του λέει: "Δώστε μου την κόρη σας να συνεννοηθώ".

Με φωνάζει ο πατέρας μου και μου δίνει το τηλέφωνο. Του λέω "Καταρχάς πείτε μου το ονοματεπώνυμο σας ". Ο "τάδε" παραβλέπει αυτό που ζήτησα και μου λέει με φόρα: "Κοιτάξτε, το 2015-2016 ο πατέρας σας είχε κάνει αίτηση για αναδρομικά και έχουν έρθει τα αναδρομικά, έχω στείλει το χαρτί της ειδοποίησης και γύρισε πίσω και αναγράφεται ότι δεν παραδόθηκε λόγω κωρονοιου".

Εγώ σε εκείνη τη φάση γέλασα κι αυτός με προσβεβλημένο και εκνευρισμένο ύφος μου είπε: "Δεν κατάλαβα γιατί γελάτε, με ειρωνεύεστε;". Εγώ αμέσως απολογούμαι λέγοντας: "Δεν γελάω με εσάς, μου φαίνεται γελοία η δικαιολογία μη παράδοσης του χαρτιού, άκου λόγω κορωνοϊού, δηλαδή οι λογαριασμοί σταμάτησαν να μας έρχονται με το ταχυδρομείο λόγω κορωνοϊού;"

Αμέσως μετά μου κλείνει το τηλέφωνο και καταλαβαίνω ότι μάλλον τον έθιξα.

Όταν έκλεισε με παραξένεψε πολύ το περιστατικό, το γεγονός ότι δεν συστήθηκε με επώνυμο και το ότι μου έκλεισε το τηλέφωνο, πράγμα τελείως αντιεπαγγελματικό για ένα τραπεζικό υπάλληλο. Ο πατέρας μου δεν ήξερε κανέναν "ταδε" στην "τράπεζα 1" . Κάλεσα το λογιστή και καθώς έλειπε, μου είπε η βοηθός του ότι πιθανόν να είχαν κάνει κάποια αίτηση.

Στη συνεχεία κάλεσα στο κατάστημα της "τράπεζας 1" στην Αίγινα και με διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει υπάλληλος με το όνομα "τάδε" στο κατάστημα, ότι δεν κάλεσαν από εκεί, και πως η τράπεζα δεν καλεί συνταξιούχους για να τους ενημερώσει αν μπήκαν οι συντάξεις τους ή αν τους έχουν πιστωθεί αναδρομικά κλπ.

Στη συνεχεία κάλεσα την αστυνομία και μου είπαν ότι έχουν αρκετές καταγγελίες για τέτοιες απόπειρες εξαπάτησης και μηνύσεις. Ρώτησα πως γίνεται η άπατη και ο αστυνομικός μου είπε, ότι στη συνεχεία λένε πως προκείμενου να σας φέρουν τα αναδρομικά σας ζητάνε κάποια παράβολα, κάποια έναντι, κάποια κατάθεση ποσού, που μπορεί να φτάσει και τις 2 ή 3 χιλιάδες. Ρώτησα τον αστυνομικό αν θεωρεί απαραίτητο να κάνω κάποια ενεργεία μήπως μπορέσουν να δουν τα τηλεφωνά μας και να ανακαλύψουν από που πήραν και μου είπε ότι συνήθως χρησιμοποιούν νούμερα μη καταχωρημένα που πετιούνται μετά.

Εφόσον δεν κατάφεραν να μας εξαπατήσουν δεν θεωρήσαμε σκόπιμο να κάνουμε μήνυση κατ' άγνωστων" καταλήγει η επιστολή.

Ευχαριστήριο της κυρίας Ελένης Ηρειώτου προς το Κέντρο Υγείας Αίγινας.

Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλο το προσωπικό του Κέντρου Υγείας Αίγινας και ιδιαίτερα στην Διευθύντρια κ.Σβετλάνα Λεωνίδου για τις άμεσες ενέργειες της και παροχές βοήθειας, κατά το ατύχημά μου στις 15/08/2020 και να τη συγχαρώ για την άρτια οργάνωση του Κέντρου Υγείας Αίγινας.

Με εκτίμηση Ηρειώτου Ελένη.
Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.

Tune in Apps

Ακούστε το Aegina Portal Talk Radio από το λογαριασμό μας στο Tunein

Aegina Portal Talk Radio

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό player:


iTunes.png vlc.png winamp.png wmp.png