"Kids Summer Volleyball Camp" από τον Α.Ο.Α. Σαρωνικός, με την υπογραφή της Δήμητρας Παλαβρατζή.

20260622_195240.webp

Μια ξεχωριστή αθλητική εμπειρία περιμένει φέτος το καλοκαίρι τους νεαρούς φίλους της πετοσφαίρισης στην Αίγινα. Το τμήμα βόλεϊ του Α.Ο.Α. Σαρωνικός ανακοίνωσε τη διοργάνωση του «Kids Summer Volleyball Camp», το οποίο θα διεξαχθεί από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 10 Ιουλίου. 

Η παρουσίαση της διοργάνωσης έγινε στο Aegina Portal από την υπεύθυνη της Ακαδημίας, κ. Βάλια Κυριακίδου, και τον αντιπρόεδρο του συλλόγου, κ. Σταύρο Ρωπαΐτη, οι οποίοι ανέλυσαν τους στόχους και τις λεπτομέρειες του προπονητικού καμπ.

Γνωριμία με το άθλημα και εξέλιξη των αθλητών
Το καμπ απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια ηλικίας 7 έως 14 ετών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το συναρπαστικό άθλημα του βόλεϊ. Όπως τόνισε ο κ. Σταύρος Ρωπαΐτης, η διοργάνωση αυτή δεν αφορά μόνο τους νέους φίλους του αθλήματος, αλλά και τους εν ενεργεία αθλητές και αθλήτριες της ακαδημίας και των αγωνιστικών τμημάτων του Σαρωνικού. Στόχος είναι να αξιοποιήσουν μια χρονικά ελεύθερη περίοδο για να συνεχίσουν τις προπονήσεις τους, εστιάζοντας στη βελτίωση και την τεχνική τους εξέλιξη.

Με την καθοδήγηση της Δήμητρας Παλαβρατζή
Μεγάλο πλεονέκτημα για το φετινό καμπ αποτελεί η παρουσία της γνωστής προπονήτριας του ΠΑΟΚ και υπεύθυνης συντονισμού της ακαδημίας του Σαρωνικού, Δήμητρας Παλαβρατζή. Η διοίκηση του συλλόγου εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά και την περηφάνια της για τη συνεργασία αυτή, υπογραμμίζοντας ότι ο Σαρωνικός επενδύει σταθερά σε καταξιωμένους επαγγελματίες για τη σωστή εκμάθηση του αθλήματος.

Πληροφορίες Διοργάνωσης
Οι προπονήσεις του «Kids Summer Volleyball Camp» θα είναι απογευματινές και θα φιλοξενηθούν στο κλειστό γυμναστήριο του ΕΠΑΛ. Ο σύλλογος έχει μεριμνήσει για όλες τις απαραίτητες υποδομές, ώστε η διαμονή και η προπόνηση των παιδιών να είναι απόλυτα ασφαλής, ευχάριστη και δημιουργική.

Για εγγραφές και περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα: 6932243104, 6982226344 και 6934189877.

Οι δηλώσεις στο Aegina Portal

Βάλια Κυριακίδου - Υπεύθυνη Ακαδημίας:
«Για ακόμη μία φορά, το τμήμα βόλεϊ του Σαρωνικού διοργανώνει ένα summer camp, διάρκειας δύο εβδομάδων και συγκεκριμένα από 29 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου. Το camp θα γίνεται ώρες απογευματινές και αφορά παιδιά, αγόρια και κορίτσια, ηλικίας 7 έως 14 ετών. Μαζί μας και πάλι θα βρίσκεται η Δήμητρα Παλαβρατζή, κάτι που μας δίνει ιδιαίτερη χαρά. Σας περιμένουμε να έρθετε στην παρέα μας και να γνωρίσετε το βόλεϊ από κοντά».

Σταύρος Ρωπαΐτης - Αντιπρόεδρος τμήματος βόλεϊ ΑΟΑ Σαρωνικός:
«Στόχος του Σαρωνικού είναι τα παιδιά να έρθουν εδώ από κοντά και να γνωρίσουν το όμορφο και συναρπαστικό άθλημα του βόλεϊ. Επίσης, τα παιδιά, οι αθλητές και οι αθλήτριες που απαρτίζουν ήδη τα ρόστερ της ακαδημίας μας αλλά και των αγωνιστικών τμημάτων, να συνεχίσουν τις προπονήσεις σε μία χρονικά ελεύθερη περίοδο για εκείνους, με στόχο την βελτίωση και την εξέλιξή τους. Ο Σαρωνικός έχει προγραμματίσει και θα προσφέρει όλα τα απαραίτητα ώστε να κάνει ακόμα καλύτερη και πιο ευχάριστη την παραμονή των παιδιών εδώ στις προπονήσεις του ΕΠΑΛ. Ο Σαρωνικός επενδύει σε επαγγελματίες προπονητές για τη σωστή εκμάθηση του αθλήματος. Γι' αυτό είμαστε πάρα πολύ περήφανοι, που για ακόμα μία χρονιά θα έχουμε μαζί μας τη σπουδαία προπονήτρια, την Δήμητρα Παλαβρατζή, η οποία είναι προπονήτρια τόσο του ΠΑΟΚ, όσο και υπεύθυνη συντονισμού της ακαδημίας μας. Περιμένουμε όλα τα παιδιά να περάσουν όμορφα και να μάθουν τα ωραία του βόλεϊ».

Συνελήφθη 26χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενος για γενετήσιες πράξεις και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης.

Συνελήφθη 26χρονος ημεδαπός κατηγορούμενος για γενετήσιες πράξεις και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης.

Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου της Γ.Ε.Δ. Αττικής, συνελήφθη από ειδική ομάδα αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων/Δ.Δ.Ε.Ε.Α./Γ.Α.Δ.Α., δυνάμει εντάλματος, 26χρονος ημεδαπός κατηγορούμενος για γενετήσιες πράξεις και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης. 

Από το Ενημερωτικό Δελτίο, στο Aegina Portal Talk Radio

Από αστυνομικούς ειδικής ομάδας της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων/Δ.Δ.Ε.Ε.Α./Γ.Α.Δ.Α., συνελήφθη, δυνάμει εντάλματος, την 18-6-2026 στην περιοχή της Αίγινας, 26χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενος για γενετήσιες πράξεις και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας κατ’ εξακολούθηση σε βάρος ανήλικης που συμπλήρωσε τα 12, αλλά όχι τα 15 έτη ηλικίας.

Ειδικότερα, ο συλληφθείς, κατηγορείται ότι από τον Αύγουστο του 2025, προέβαινε συστηματικά σε ασελγείς πράξεις σε βάρος ανήλικης.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Σε ισχύ οι θερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από 26 Ιουνίου έως 20 Σεπτεμβρίου, στη Δημοτική Κοινότητα Αίγινας.

Σε ισχύ θερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από 26 Ιουνίου έως 20 Σεπτεμβρίου, στη Δημοτική Κοινότητα Αίγινας

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα τεθούν σε εφαρμογή στη Δημοτική Κοινότητα Αίγινας κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, με στόχο τη διευκόλυνση της αυξημένης κίνησης πεζών και επισκεπτών και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων. 

Από το Ενημερωτικό Δελτίο, στο Aegina Portal Talk Radio

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Αίγινας, από την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 έως και την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2026 θα ισχύει καθημερινή απαγόρευση διέλευσης οχημάτων στη Λεωφόρο Δημοκρατίας, από τα εκδοτήρια εισιτηρίων των πλοίων έως τον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου (Παναγίτσα), καθώς και στις κάθετες οδούς που οδηγούν προς αυτήν, δηλαδή στις οδούς Ιουλίας Κάτσα, Χρ. Λαδά και Αιακού.

Παράλληλα, η απαγόρευση θα ισχύει και στην οδό Π. Αιγινήτου, από τη συμβολή της με την οδό Αχιλλέως έως τη συμβολή της με την οδό Χρ. Λαδά, καθώς και στην οδό Πηλέως.

Το ωράριο εφαρμογής των μέτρων θα είναι:

Καθημερινά από Δευτέρα έως Πέμπτη και το Σάββατο: 21:30 – 00:30
Παρασκευή και Κυριακή: 22:00 – 00:30

Από τις ρυθμίσεις εξαιρούνται τα οχήματα έκτακτης ανάγκης και των Σωμάτων Ασφαλείας που εκτελούν υπηρεσία και φέρουν την προβλεπόμενη σήμανση. Επίσης, επιτρέπεται η διέλευση των ιππήλατων οχημάτων, υπό την προϋπόθεση ότι κινούνται με ταχύτητα πεζού, τηρούν τους κανόνες κυκλοφορίας και αποφεύγουν την άσκοπη χρήση των ηχητικών ειδοποιήσεών τους.

Ο Δήμος επισημαίνει ότι κατά τις ώρες ισχύος των μέτρων η πρόσβαση των οχημάτων που κατευθύνονται προς τα πλοία θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω της Λεωφόρου Νικ. Καζαντζάκη.

Για την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων προβλέπεται η τοποθέτηση της απαραίτητης σήμανσης και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων οδικής ασφάλειας.

Η ανακοίνωση του Δήμου Αίγινας

Λαμβάνοντας υπόψιν γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου παρατηρείται η προσέλευση πλήθους επισκεπτών και την ανάγκη προσωρινής ρύθμισης της κυκλοφορίας στην Δημοτική Κοινότητα Αίγινας, στο πλαίσιο της θερινής περιόδου και με σκοπό την πρόληψη ατυχημάτων, ο Δήμος Αίγινας σας γνωρίζει ότι τίθεται σε ισχύ απαγόρευση διέλευσης οχημάτων επί της Λεωφόρου Δημοκρατίας της Δημοτικής Κοινότητας Αίγινας, από τα εκδοτήρια εισιτηρίων των πλοίων μέχρι τον Ι.Ν. Εισοδίων της Θεοτόκου (Παναγίτσα), καθώς και όλων των κάθετων οδών με κατεύθυνση προς την ως άνω οδό (ήτοι οδός Ιουλίας Κάτσα, Λ. Λαδά και Αιακού), όπως επίσης και της οδού Π. Αιγινήτου, από τη συμβολή της με την οδό Αχιλλέως έως και τη συμβολή της με την οδό Χρ. Λαδά, καθώς και της οδού Πηλέως, κατά το χρονικό διάστημα από 26 Ιουνίου 2026 έως και 20 Σεπτεμβρίου 2026 από τις 21:30 έως τις 00:30 καθημερινά, εκτός της Παρασκευής και της Κυριακής οπότε και η απαγόρευση θα ισχύει από τις 22.00 έως τις 00.30.

Εξαιρούνται από την ισχύ της παρούσας τα οχήματα έκτακτης ανάγκης και τα οχήματα των Σωμάτων Ασφαλείας, τα οποία φέρουν την απαραίτητη σήμανση, κατά την εκτέλεση υπηρεσίας και τα ιππήλατα οχήματα τα οποία υποχρεούνται να κινούνται με ταχύτητα πεζού, να μην κρούουν άσκοπα τις ηχητικές ειδοποιήσεις (κώδωνες) και να ακολουθούν τους κανόνες ιππήλατων οχημάτων και τους κανονισμούς του Κ.Ο.Κ.

Η πρόσβαση των οχημάτων όσων επιθυμούν να ταξιδέψουν κατά το χρονικό αυτό διάστημα θα γίνεται μόνο από την Λεωφόρο Νικ. Καζαντζάκη.

Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης θα ληφθούν όλα τα απαιτούμενα σχετικά μέτρα οδικής ασφάλειας και σήμανσης.

Φωτογραφία από το αρχείο του Aegina Portal

Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά από το "Εργαστήριο Παραδοσιακού Τραγουδιού" στην αυλή Λαογραφικού Μουσείου.

Με σεβασμό στην ελληνική πολιτιστική κληρονομιά, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου

Με σεβασμό στην ελληνική πολιτιστική κληρονομιά, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου, μια μοναδική μουσική εκδήλωση στην κατάμεστη αυλή του Λαογραφικού Μουσείου Αίγινας.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Γυναικών Αίγινας και ήταν αφιερωμένη στην παραδοσιακή μουσική και το δημοτικό τραγούδι.

Η αυλή του Μουσείου πλημμύρισε από νωρίς με πλήθος κόσμου, που έσπευσε να στηρίξει την προσπάθεια αυτή

Η αυλή του Μουσείου πλημμύρισε από νωρίς με πλήθος κόσμου, που έσπευσε να στηρίξει την προσπάθεια αυτή. Η πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Αίγινας, κ. Φλώρα Αλυφαντή καλωσόρισε το κοινό, εκφράζοντας τη μεγάλη της χαρά για τη θερμή ανταπόκριση, τονίζοντας πως η εικόνα της γεμάτης αυλής «γεμίζει την ψυχή μας». Αναφέρθηκε στον αγώνα και την προσπάθεια ενός ολόκληρου έτους που κατέβαλαν οι συμμετέχοντες, εξαίροντας παράλληλα τον υπεύθυνο του εργαστηρίου, κ. Παναγιώτη Σταθόπουλο, για τη συνέπεια, τη δοτικότητα και την αφοσίωσή του.

Το Εργαστήριο Παραδοσιακού Τραγουδιού παρουσίασε ένα εξαιρετικό φωνητικό σύνολο

Ένα ταξίδι στους φωνητικούς δρόμους της παράδοσης
Το "Εργαστήριο Παραδοσιακού Τραγουδιού" παρουσίασε ένα εξαιρετικό φωνητικό σύνολο, συνοδευόμενο από ζωντανή ορχήστρα, προσφέροντας ένα μουσικό ταξίδι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Παίρνοντας τον λόγο, ο υπεύθυνος του εργαστηρίου, κ. Παναγιώτης Σταθόπουλος, ευχαρίστησε θερμά τον Σύλλογο Γυναικών για τη φιλοξενία και την υποστήριξη. Στην ομιλία του, εξήγησε πως η ομάδα εργάζεται εντατικά από τον Οκτώβριο, εστιάζοντας όχι μόνο στο καθαρά ερμηνευτικό κομμάτι, αλλά και σε μια βαθύτερη σωματική και πνευματική διαδικασία:

20260621_211628.webp

«Δεν κάναμε μόνο τραγούδι, αλλά και παιχνίδι με την ορθοφωνία, την αναπνοή, τα ηχεία του σώματος και τη στήριξη. Περπατήσαμε στους φωνητικούς δρόμους της ανατολικής παράδοσης, εξερευνώντας μονοπάτια όπως το Χιτζάζ, το Ουσάκ, το Νιαβέντ και το Κιουρντί. Αντιμετωπίσαμε την ερμηνεία σαν ένα συνονθύλευμα πάθους, χρώματος και ρυθμού.»

Η δυναμική φύση του δημοτικού τραγουδιού
Ο κ. Σταθόπουλος υπογράμμισε την αξία της παραδοσιακής μουσικής και της δημοτικής ποίησης, σημειώνοντας ότι ο τεράστιος πλούτος τους προσφέρει απόλαυση στους ακροατές ανά τους αιώνες. Επεσήμανε, μάλιστα, ότι η παράδοσή μας επιβιώνει επειδή εξελίσσεται και εμπλουτίζεται διαρκώς, παρομοιάζοντάς την με την ιστορία του καλαμιού που λυγίζει αλλά αντέχει στον άνεμο.

Η βραδιά συνεχίστηκε με τους μαθητές του εργαστηρίου να καταθέτουν την ψυχή τους στη σκηνή. Μέσα από τους ήχους, τα ήθη και τα έθιμα διαφορετικών περιοχών της χώρας, που απόλαυσε το μεγάλο κοινό της εκδήλωσης.

«Από τη θάλασσα ως τον ουρανό». Μια ξεχωριστή καλλιτεχνική συνάντηση στην αρχή του καλοκαιριού.

«Από τη θάλασσα ως τον ουρανό». Μια ξεχωριστή καλλιτεχνική συνάντηση στην αρχή του καλοκαιριού.

Μια ξεχωριστή καλλιτεχνική συνάντηση πραγματοποιείται στην αρχή του καλοκαιριού, καθώς τρεις διακεκριμένες δημιουργοί, ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια μοναδική ομαδική έκθεση.

Υπό τον τίτλο «Από τη θάλασσα ως τον ουρανό», η έκθεση φιλοξενείται στο Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Αίγινας, προσφέροντας στους επισκέπτες ένα πλούσιο οδοιπορικό μέσα από διαφορετικές τεχνικές, θεματολογίες και υλικά.

Τρεις δημιουργοί συναντιούνται και παρουσιάζουν έργα ζωγραφικής, βυζαντινής αγιογραφίας, πυρογραφίας

Τρεις δημιουργοί συναντιούνται και παρουσιάζουν έργα ζωγραφικής, βυζαντινής αγιογραφίας, πυρογραφίας, αλλά και έργα πάνω σε ιδιαίτερες επιφάνειες από το φυσικό περιβάλλον της Αίγινας.

Ο καμβάς με τις θαλασσογραφίες, το ξύλο και η αιγινήτικη πέτρα με την απεικόνιση ιερών μορφών, ενώνονται, συνυπάρχουν αρμονικά και αφηγούνται ιστορίες τέχνης, πίστης και παράδοσης.

Κάθε μία από τις συμμετέχουσες φέρνει στην έκθεση το προσωπικό της στυλ και τη δική της καλλιτεχνική ταυτότητα:

Οι δημιουργοί και τα έργα τους
Κάθε μία από τις συμμετέχουσες φέρνει στην έκθεση το προσωπικό της στυλ και τη δική της καλλιτεχνική ταυτότητα:

Ξένη Πετρίτου - Τριανταφύλλου: Μαγεύει το κοινό με τις ατμοσφαιρικές θαλασσογραφίες της, αποτυπώνοντας την αέναη κίνηση και το φως του υγρού στοιχείου πάνω στον καμβά.

Αγγέλα Λαδά: Παρουσιάζει τις δικές της αγιογραφίες, ενώ παράλληλα εισάγει μια νέα, καινούργια για την ίδια τεχνική που εμπλουτίζει το έργο της, την πυρογραφία.

Αργυρώ Κάππου: Εστιάζει στη βυζαντινή αγιογραφία επιλέγοντας ως «καμβά» υλικά που προσφέρει απλόχερα η φύση. Οι ιερές μορφές της ζωντανεύουν πάνω σε θαλασσόξυλα, μάρμαρο και την παραδοσιακή αιγινήτικη πέτρα, δημιουργώντας μια άμεση σύνδεση του θείου με το τοπικό περιβάλλον.

Πληροφορίες Έκθεσης

  • Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Αίγινας
  • Τα εγκαίνια έγιναν το Σάββατο 20 Ιουνίου. Η έκθεση θα διαρκέσει από 20 έως 27 Ιουνίου 2026
  • Ωράριο λειτουργίας καθημερινά 10:00 - 13:30 & 19:00 - 22:00

Οι δημιουργοί απευθύνουν ανοιχτό κάλεσμα σε κατοίκους και επισκέπτες του νησιού να επισκεφθούν την έκθεση, να συνομιλήσουν με την τέχνη τους και να ανακαλύψουν πώς η γη και η θάλασσα της Αίγινας μπορούν να μετουσιωθούν σε πνευματική δημιουργία.

Την Αίγινα επισκέφτηκε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κύριος Δημήτρης Αβραμόπουλος προσκεκλημένος της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας Αίγινας, ως κεντρικός ομιλητής σε εκδήλωσή της που έγινε στο ξενοδοχείο "Δανάη" το απόγευμα της Κυριακής. Ο κύριος Αβραμόπουλος έφτασε στην Αίγινα στις 15:40 το απόγευμα και λίγο αργότερα επισκέφτηκε τον Άγιο Νεκτάριο. Στη συνέχεια έφτασε στο χώρο της εκδήλωσης συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της Νομαρχιακής Επιτροπής Α' Πειραιά κύριο Κυριάκο Καλογεράκο, τον πρώην περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κύριο Σπύρο Σπυρίδων και το δημοσιογράφο κύριο Μανώλη Κοττάκη. Στο λιμάνι τον υποδέχθηκαν πρόεδρος της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης κύριος Στέλιος Αποσπόρης, τα μέλη του Δ.Σ. κύριοι Πρέκας και Μπόγρης, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της νομαρχιακής Πειραιά κυρία Σαλπέα, ο κύριος Αποστολίδης, αλλά και άλλα στελέχη και φίλοι της παράταξης.

Οι δηλώσεις του κύριου Αβραμόπουλου στο Aegina Portal κατά την άφιξη του στο λιμάνι της Αίγινας:

"Ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση της Νέας Δημοκρατίας Αιγίνης και βρίσκομαι σήμερα εδώ με φίλους και συνεργάτες για να μοιραστώ με τους φίλους μας εδώ στην Αίγινα σκέψεις και προβληματισμούς, που έχουν να κάνουν με το μέλλον της πατρίδας μας και της παράταξής μας. Θα είναι πολύ σύντομης διάρκειας η παραμονή, αλλά πολύ ουσιαστική σε ένα φιλικό και ιδιαίτερα φιλόξενο περιβάλλον" δήλωσε στο Aegina Portal ο κύριος Αβραμόπουλος κατά την άφιξη του στο λιμάνι της Αίγινας. Σημαντική η προσέλευση οπαδών της Νέας Δημοκρατίας στο ξενοδοχείο "Δανάη", ενώ ανάμεσα στους καλεσμένους της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ήταν ο βουλευτής της Α' Πειραιά κύριος Παναγιώτης Μελλάς, ο κύριος Κυριάκος Καλογεράκος πρόεδρος της νομαρχιακής της Α' Πειραιά, ο κύριος Γκόνης, τομεάρχης Πειραιά και Νήσων, η κυρία Σαλπέα υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της νομαρχιακής Πειραιά και Νήσων, ο κύριος Σπύρος Σπυρίδων μέλος της οικονομικής επιτροπής της Περιφέρειας και πρώην Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, ο αντιπρόεδρος της ΟΝΝΕΔ και πολιτευτής της ΝΔ στον Πειραιά, Κώστας Κατσαφάδος, στελέχη και πολιτευτές της Νέας Δημοκρατίας. Τους προσκεκλημένους χαιρέτησε ο πρόεδρος κύριος Στέλιος Αποσπόρης ο οποίος είπε ανάμεσα σε άλλα: "Θα ήθελα να σας πω ότι παρά τις δυσκολίες το νησί μας μαζί με όλα τα νησιά του Αργοσαρωνικού, έδωσαν στην Α' Πειραιά ένα μεγάλο ποσοστό στην παράταξή μας" κάνοντας αναφορά στις τελευταίες εκλογές για την Περιφέρεια. Ευχήθηκε επίσης για τη νέα χρονιά. Ακολούθησε ο κύριος Κυριάκος Καλογεράκος ο οποίος είπε: "Ο κύριος Αβραμόπουλος ήταν ο καλύτερος υπουργός υγείας που πέρασε ποτέ. Αναλάβαμε τη διοίκηση της Νομαρχιακής Επιτροπής της Α' Πειραιά και Νήσων σε δύσκολους καιρούς. Θα ήθελα να ζητήσω από εσάς αυτό που λέω κάθε φορά που απευθύνω χαιρετισμό στις Τοπικές Οργανώσεις: να μας εμπιστευθείτε για να μπορέσουμε να διεισδύσουμε σε όλα τα μέρη του νησιού. Να διεισδύσουμε κοινωνικά".

Στο video που ακολουθεί ο κύκλος των χαιρετισμών από τους επίσημους προσκεκλημένους:

Λίγο αργότερα στο βήμα ανέβηκε ο κύριος Γόνης ο οποίος ευχήθηκε ένα αποδοτικό και γεμάτο υγεία 2011. Ακολούθησε ο βουλευτής κύριος Παναγιώτης Μελλάς "Κόψατε ένα 20% από τους μισθούς και τις συντάξεις σε ετήσια βάση. Δεν θα έπρεπε να είχατε φροντίσει τουλάχιστον να ελαττώσετε ένα 20% τις τιμές των καθημερινών αγαθών; Αντί να κάνετε αυτό, δυστυχώς αυτό το οποίο κάνατε ήταν να βάλετε ΦΠΑ να αυξήσετε τις τιμές, να πιέσετε ακόμη περισσότερο τον οικονομικά αδύνατο πολίτη", είπε ο κύριος Μελλάς σχολιάζοντας την κυβερνητική πολιτική. "Η Νέα Δημοκρατία αντιμετωπίζει τη στενωπό αυτή με σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Για αυτό γνωρίζετε πολύ καλά, έχει καταθέσει και απόψεις. Δεν κάνουμε στείρα αντιπολίτευση, αλλά κατάθεσε και απόψεις προκειμένου να τις εντοπίσει το ΠΑΣΟΚ και να βγούμε πιο εύκολα από την κρίση. Απόψεις που έχουν σχέση με την κρατική περιουσία, με την ανάπτυξη, με την εκμετάλλευση όσων μπορούμε, ώστε να δώσουμε μια βοήθεια στον ελληνικό λαό". Μετά το τέλος του χαιρετισμού του κυρίου Μελλά, το λόγο πήρε ο κύριος Κατσαφάδος ο οποίος είπε ανάμεσα σε άλλα: "Η κρίση δεν έχει μόνο το οικονομικό της στοιχείο, μόνο την οικονομική της πλευρά. Η κρίση είναι ηθική, κοινωνική και πολιτική. Και εκεί πρέπει να σταθούμε αν θέλουμε να αλλάξουμε τα πράγματα". "Έχουμε ίσο μερίδιο ευθύνης ώστε να προσπαθήσουμε να βγει η χώρα από αυτή την κρίσιμη κατάσταση. Τελείωσαν οι εποχές της εικονικής οικονομίας και τελείωσαν και οι εποχές της εικονικής πολιτικής. Αυτά που θα λέμε θα πρέπει να τα εννοούμε και θα πρέπει να τα κάνουμε πράξη. Πάνω από όλα να έχουν μια πολιτική στόχευση" είπε ο κύριος Σπύρος Σπυρίδων κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του. Η σειρά των χαιρετισμών ολοκληρώθηκε με τον Δήμαρχο Αίγινας κύριο Σάκη Σακκιώτη ο οποίος είπε:"Θέλουμε τη συνδρομή του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας σε μία σειρά από χρονίζοντα προβλήματα του τόπου μας, όπως είναι η ύδρευση, η αποχέτευση, τα λιμάνια, η προστασία και αναστήλωση των Καποδιστριακών κτισμάτων και μια σειρά από άλλα ζητήματα που έχουν προσβάλει σήμερα τη φέρουσα ικανότητα του νησιού. Είμαστε σε πολύ δύσκολη θέση, ζητάμε τη δική σας συμπαράσταση και υποστήριξη των ζητημάτων που αφορούν στην πρόοδο του νησιού μας".

Στο video που ακολουθεί η εικοσάλεπτη ομιλία του κυρίου Δημήτρη Αβραμόπουλου:

"Θα έχετε την αμέριστη συμπαράσταση μας όταν η Νέα Δημοκρατία γίνει Κυβέρνηση" είπε ο κύριος Αβραμόπουλος απαντώντας στο χαιρετισμό του κυρίου Σακκιώτη, ενώ στη συνέχεια σχολίασε την τρέχουσα κατάσταση: "Για το πως εξελίχθησαν τα πράγματα μέρισμα ευθύνης έχουμε όλοι. Αν ξεκινήσουμε από την αφετηρία, τότε σιγά - σιγά θα χτίσουμε την απαραίτητη εθνική συνεννόηση για να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε την κρίση, να δούμε πέρα και πάνω από αυτή". "Είμαστε η παράταξη ενότητας της ελληνικής κοινωνίας και μάλιστα σε μία εποχή που αυτό χρειάζεται περισσότερο από ποτέ. Διότι όλα αυτά τα μεγάλα προβλήματα που συνοδεύουν τη γενικευόμενη και όλο πιο βαθιά οικονομική κρίση παίρνει κοινωνικές διαστάσεις, προϋπόθεση για να την ξεπεράσουμε είναι να ισχυροποιήσουμε του δεσμούς ενότητας ανάμεσα στους Έλληνες πολίτες, γιατί αυτή η κοινωνική ενότητα είναι και το ισχυρό ανάχωμα που θα αποτρέψει αυτή την κοινωνική κρίση από το να πάρει επικίνδυνες για τη ίδια την κοινωνία διαστάσεις. Αυτό το μήνυμα εκπέμπει σε κάθε ευκαιρία η Νέα Δημοκρατία και αυτό αποτελεί οδηγό και της γενικότερης πολιτικής της στάσης".

Ο κύριος Αβραμόπουλος μίλησε και για το ενδεχόμενο εκλογών λέγοντας: "Ακούστηκε πρωτύτερα ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να πάμε σε εκλογές. Προσωπικά δεν το αποκλείω. Εδώ και πάρα πολύ καιρό λέω ότι αυτό είναι πολύ πιθανών να γίνει. Κάτι που σηματοδοτεί αν θέλετε και την επιβεβαίωση μιας πολιτικής ατελέσφορης κυρίως μπροστά στην οικονομική και κοινωνική κρίση. Το θέμα όμως δεν είναι απλά οι εκλογές. Δεν είναι μία ακόμη αναμέτρηση ανάμεσα στα πολιτικά κόμματα. Είναι αυτό που σας είπα πρωτύτερα, το πως το πολιτικό μας σύστημα θα μπορέσει να σταθεί όρθιο και να πείσει ότι είναι αντάξιο της δημοκρατίας που όλοι μαζί οι Έλληνες πολίτες έχουμε κατακτήσει. Αυτό περιμένει ο Έλληνας πολίτης από εμάς. Και για αυτό επιδεικνύει σχετική αδιαφορία για τα πολιτικά πράγματα". Σχολιάζοντας τα όσα συμβαίνουν στην ελληνική κοινωνία σημείωσε: "Ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας αισθάνεται την απειλή της επιβίωσης. Υπάρχουν οικογένειες και πρέπει να σκύψουμε με πολύ προσοχή και σεβασμό στο πρόβλημα τους, που κάτω από τις δυσβάστακτες επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης με δυσκολία καταφέρνουν να αντιμετωπίσουν την επιβίωση ενός μηνός". Η αντίδραση μας στο περίφημο μνημόνιο έχει να κάνει κυρίως με το σημείο που απειλείται η κοινωνική μας συνοχή, με ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας να βρίσκεται στα πρόθυρα της φτώχειας". Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο κύριος Αβραμόπουλος ζήτησε από τα μέλη της παράταξης να κρατήσουν την ενότητα τους, να αφήσουν όσα τους στενοχώρησαν και τους απογοήτευσαν, να δουν με αισιοδοξία το μέλλον και το κυριότερο όπως είπε "να δέσουμε με ισχυρότερους δεσμούς ανάμεσα μας".

Στο video που ακολουθεί η προσφορά αναμνηστικού, η ομιλία του πατέρα Ε. Γιαννούλη και η συνομιλία του κυρίου Σακκιώτη με τον κύριο Αβραμόπουλο:


Στη συνέχεια ο πρόεδρος κύριος Αποσπόρης προσέφερε στον κύριο Αβραμόπουλο μία πλακέτα με χαραγμένα σύμβολα της Αίγινας, αλλά και το καινούργιο σήμα της Νέας Δημοκρατίας. Ο κύριος Αβραμόπουλος χαριτολογώντας είπε στον κύριο Αποσπορή ότι η Τ.Ο. της Αίγινας είναι πολύ γρήγορη, καθώς είναι από τις πρώτες που χρησιμοποιούν το καινούργιο σήμα. Σημαντική η παρέμβαση και του πρωτοπρεσβύτερου πατέρα Εμμανουήλ Γιαννούλη που εξήγησε την ιστορικότητα του πρώτου κοινοβουλίου, της Μητρόπολης της Αίγινας. "Αυτά τα στοιχεία της πολιτιστικής μας ταυτότητας δεν είναι απλά παρωχημένα πράγματα. Είναι τα μόνα αληθινά που μπορούν να αποτελέσουν και εφαλτήριο για μελλοντικά βήματα, για μια μελλοντική ισχυρή Ελλάδα". Λίγο αργότερα ο πατέρας Εμμανουήλ παρουσίασε στον κύριο Αβραμόπουλο και το βιβλίο του για τη "Μεγάλη Εκκλησιά".  Τέλος για το ίδιο θέμα το λόγο πήρε ο κύριος Σάκης Σακκιώτης που ενημέρωσε τον κύριο Αβραμόπουλο για τη διαδικασία της καθιέρωσης της ημέρας της ορκωμοσίας του Ιωάννη Καποδίστρια. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Ο κύριος Αβραμόπουλος παρέμεινε λίγες ακόμη ώρες στην Αίγινα και είχε την ευκαιρία να μιλήσει με κατοίκους του νησιού και φίλους της παράταξης.



Την εκδήλωση τίμησαν ο αντιδήμαρχος κύριος Φίλιππος Τζίτζης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κύριος Τάκης Βάρτζελης, ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αίγινας κύριος Πέτρος Πετρίτης και Στέλιος Λαμπαδάριος, οι δημοτικοί σύμβουλοι Ελευθέριος Πάλλης, Νίκος Οικονόμου, Σάκης Παντελάρος, το Δ.Σ. της Δ.Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Αίγινας, ο πρώην δήμαρχος κύριος Δημήτρης Μούρτζης, αλλά και πολλοί εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων του νησιού.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15



Ακολουθήστε το Aegina Portal στο Google News

google-news.png

Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.