
Γράφει ο Σταύρος Ρωπαΐτης. Video Σωτήρης Μπήτρος.
Για την 2η φάση του Κυπέλλου Πειραιά η Α.Ε. Σαρωνικός επικράτησε με 3-0 της Αναγέννησης Μοσχάτου στο Δημοτικό Στάδιο της Αίγινας, ένα ματς το οποίο έγινε κεκλεισμένων των θυρών λόγω των μέτρων που πάρθηκαν για την αντιμετώπιση του Covid-19. Οι νησιώτες προηγήθηκαν στο 28ο λεπτό μετά από σέντρα του Χρυσοχόου και κεφαλιά του Μαχμουτάϊ.
Στον επόμενο γύρο η Α.Ε. Σαρωνικός θα αντιμετωπίσει την Θύελλα Μοσχάτου. Διαιτητής της αναμέτρησης ήταν ο Μπεσίρης με βοηθούς τους Ιωαννίδη και Κουρκουνάσιο.
Α.Ε. Σαρωνικός: Μπακόμητρος Κ, Χρυσοχόος, Φεϊζούλα, Τσολάκος, Γκαρής (70' Αγγελάκης), Τσελάϊ, Πασχάλης, Στακάϊ, Μαχμουτάϊ (80' Γρυπαίος), Τρίμπος (68' Μιστάκου), Λαλάϊ.
Στα άλλα αποτελέσματα της β' φάσης: Ελλάς Ποντίων-Καραβάς 3-3 (5-6 πεν.), Α.Ο. Κορυδαλλός-Δίας Κορυδαλλού 1-2, Δόξα Πειραιά-Ατρόμητος Κερατσινίου 1-2, Πανιώνιος Κερατσινίου-Α.Ε. Μαύρος Αετός/Ολυμπιάδα 0-2, Νέο Ικόνιο-Ήφαιστος 1-5, Νέοι Ευγενείας-Ηρακλής Νικαίας 3-5, Φοίνικας Αγ. Σοφιάς-Αργοναύτης 0-3, Πανφαληρικός-Κερατσίνι 0-5, Αστέρας Νίκαιας-Φίλαθλοι 3-7, Α.Ο.Α.Δ.-Φαληρικός 1-3, Θησέας-Αετός Κορυδαλλού 1-8, Αστυπάλαια Κορυδαλλού-Α.Ο. Χαλκηδών 1-2, Νίκη Ρέντη-Παννεαπολικός 1-0, Λέοντες Καμινίων-Ατρόμητος Πειραιά 1-4, Ολυμπιακός Κερατσινίου-Θύελλα Μοσχάτου 1-4, Αμφιάλη-Α.Ε. Θύελλας/Αχιλλέα Κορυδαλλού 2-1, Ερμής Κορυδαλλού-Αστέρας Κερατσινίου 1-2 στην παράταση (κ.α. 1-1), Δραπετσώνα-Αίας Σαλαμίνας 1-1 στην παράταση (κ.α. 0-0), 3-2 στα πέναλτι, Ίκαρος Καλλιθέας-Αμπελακιακός 1-4 και Πυθαγόρας-Νέοι Δραπετσώνας 0-3. Την Τετάρτη θα διεξαχθεί ο αγώνας του Ιωνικού με τον Εθνικό.







