Συνεδρίαση Δημοτικής Επιτροπής 23ης Ιουνίου 2026.

20260623_131558.webp

Συνεδρίασε σήμερα το μεσημέρι η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Αίγινας. Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Στο video μπορείτε να δείτε όλα τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, εκτός των θεμάτων που περιείχαν προσωπικά δεδομένα. 

Πρώτη συμμετοχή στην Εθνική Ανδρών με σπουδαία εμφάνιση και νέο ατομικό ρεκόρ για τον Αντώνη Ζαμπέλη.

Πρώτη συμμετοχή με την Εθνική Ανδρών και νέο ατομικό ρεκόρ για τον Αντώνη Ζαμπέλη.

Μια ιδιαίτερα σημαντική εμπειρία πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Αντώνης Ζαμπέλης, πραγματοποιώντας την πρώτη του εμφάνιση με την Εθνική Ομάδα Ανδρών στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα που διεξήχθη στον Βόλο. 

Από το Ενημερωτικό Δελτίο, στο Aegina Portal Talk Radio

Σύμφωνα με τον ΣΕΓΑΣ, ο αθλητής ήταν ο νεότερος σε ηλικία μεταξύ όλων των ανδρών που συμμετείχαν στη διοργάνωση, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο αξιοσημείωτη την παρουσία του σε ένα τόσο υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού.

Παρά τις αυξημένες υποχρεώσεις της φετινής χρονιάς λόγω των Πανελλαδικών Εξετάσεων και χωρίς να βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή αγωνιστική κατάσταση, ο Ζαμπέλης κατάφερε να εξασφαλίσει την πρόκρισή του στη διοργάνωση και να σταθεί με αξιώσεις απέναντι σε πολύ πιο έμπειρους αθλητές.

Όπως ανέφερε ο προπονητής του συλλόγου Βασίλης Ζαμπέλης, υπήρχε η εκτίμηση ότι ο νεαρός αθλητής ίσως εμφανιζόταν επιφυλακτικός απέναντι σε αντιπάλους με σημαντικά καλύτερες επιδόσεις και μεγάλη εμπειρία. Ωστόσο, μέσα στον αγώνα απέδειξε το αντίθετο, ξεκινώντας δυναμικά από τα πρώτα μέτρα και δείχνοντας αγωνιστική ωριμότητα.

Η προσπάθειά του συνοδεύτηκε από νέο ατομικό ρεκόρ με χρόνο 9:17, επίδοση που τον φέρνει στην κορυφή της ελληνικής κατάταξης στην κατηγορία Κ20, στην οποία ανήκει ηλικιακά.

Το βλέμμα πλέον στρέφεται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20 που θα διεξαχθεί σε δύο εβδομάδες στα Τρίκαλα, όπου υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες για ακόμη καλύτερη επίδοση.

Η διοίκηση και οι άνθρωποι του συλλόγου συγχαίρουν τον Αντώνη Ζαμπέλη για την εξαιρετική του εμφάνιση και του εύχονται καλή συνέχεια στη φετινή αγωνιστική του πορεία.

"Kids Summer Volleyball Camp" από τον Α.Ο.Α. Σαρωνικός, με την υπογραφή της Δήμητρας Παλαβρατζή.

20260622_195240.webp

Μια ξεχωριστή αθλητική εμπειρία περιμένει φέτος το καλοκαίρι τους νεαρούς φίλους της πετοσφαίρισης στην Αίγινα. Το τμήμα βόλεϊ του Α.Ο.Α. Σαρωνικός ανακοίνωσε τη διοργάνωση του «Kids Summer Volleyball Camp», το οποίο θα διεξαχθεί από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 10 Ιουλίου. 

Η παρουσίαση της διοργάνωσης έγινε στο Aegina Portal από την υπεύθυνη της Ακαδημίας, κ. Βάλια Κυριακίδου, και τον αντιπρόεδρο του συλλόγου, κ. Σταύρο Ρωπαΐτη, οι οποίοι ανέλυσαν τους στόχους και τις λεπτομέρειες του προπονητικού καμπ.

Γνωριμία με το άθλημα και εξέλιξη των αθλητών
Το καμπ απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια ηλικίας 7 έως 14 ετών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το συναρπαστικό άθλημα του βόλεϊ. Όπως τόνισε ο κ. Σταύρος Ρωπαΐτης, η διοργάνωση αυτή δεν αφορά μόνο τους νέους φίλους του αθλήματος, αλλά και τους εν ενεργεία αθλητές και αθλήτριες της ακαδημίας και των αγωνιστικών τμημάτων του Σαρωνικού. Στόχος είναι να αξιοποιήσουν μια χρονικά ελεύθερη περίοδο για να συνεχίσουν τις προπονήσεις τους, εστιάζοντας στη βελτίωση και την τεχνική τους εξέλιξη.

Με την καθοδήγηση της Δήμητρας Παλαβρατζή
Μεγάλο πλεονέκτημα για το φετινό καμπ αποτελεί η παρουσία της γνωστής προπονήτριας του ΠΑΟΚ και υπεύθυνης συντονισμού της ακαδημίας του Σαρωνικού, Δήμητρας Παλαβρατζή. Η διοίκηση του συλλόγου εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά και την περηφάνια της για τη συνεργασία αυτή, υπογραμμίζοντας ότι ο Σαρωνικός επενδύει σταθερά σε καταξιωμένους επαγγελματίες για τη σωστή εκμάθηση του αθλήματος.

Πληροφορίες Διοργάνωσης
Οι προπονήσεις του «Kids Summer Volleyball Camp» θα είναι απογευματινές και θα φιλοξενηθούν στο κλειστό γυμναστήριο του ΕΠΑΛ. Ο σύλλογος έχει μεριμνήσει για όλες τις απαραίτητες υποδομές, ώστε η διαμονή και η προπόνηση των παιδιών να είναι απόλυτα ασφαλής, ευχάριστη και δημιουργική.

Για εγγραφές και περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα: 6932243104, 6982226344 και 6934189877.

Οι δηλώσεις στο Aegina Portal

Βάλια Κυριακίδου - Υπεύθυνη Ακαδημίας:
«Για ακόμη μία φορά, το τμήμα βόλεϊ του Σαρωνικού διοργανώνει ένα summer camp, διάρκειας δύο εβδομάδων και συγκεκριμένα από 29 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου. Το camp θα γίνεται ώρες απογευματινές και αφορά παιδιά, αγόρια και κορίτσια, ηλικίας 7 έως 14 ετών. Μαζί μας και πάλι θα βρίσκεται η Δήμητρα Παλαβρατζή, κάτι που μας δίνει ιδιαίτερη χαρά. Σας περιμένουμε να έρθετε στην παρέα μας και να γνωρίσετε το βόλεϊ από κοντά».

Σταύρος Ρωπαΐτης - Αντιπρόεδρος τμήματος βόλεϊ ΑΟΑ Σαρωνικός:
«Στόχος του Σαρωνικού είναι τα παιδιά να έρθουν εδώ από κοντά και να γνωρίσουν το όμορφο και συναρπαστικό άθλημα του βόλεϊ. Επίσης, τα παιδιά, οι αθλητές και οι αθλήτριες που απαρτίζουν ήδη τα ρόστερ της ακαδημίας μας αλλά και των αγωνιστικών τμημάτων, να συνεχίσουν τις προπονήσεις σε μία χρονικά ελεύθερη περίοδο για εκείνους, με στόχο την βελτίωση και την εξέλιξή τους. Ο Σαρωνικός έχει προγραμματίσει και θα προσφέρει όλα τα απαραίτητα ώστε να κάνει ακόμα καλύτερη και πιο ευχάριστη την παραμονή των παιδιών εδώ στις προπονήσεις του ΕΠΑΛ. Ο Σαρωνικός επενδύει σε επαγγελματίες προπονητές για τη σωστή εκμάθηση του αθλήματος. Γι' αυτό είμαστε πάρα πολύ περήφανοι, που για ακόμα μία χρονιά θα έχουμε μαζί μας τη σπουδαία προπονήτρια, την Δήμητρα Παλαβρατζή, η οποία είναι προπονήτρια τόσο του ΠΑΟΚ, όσο και υπεύθυνη συντονισμού της ακαδημίας μας. Περιμένουμε όλα τα παιδιά να περάσουν όμορφα και να μάθουν τα ωραία του βόλεϊ».

Συνελήφθη 26χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενος για γενετήσιες πράξεις και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης.

Συνελήφθη 26χρονος ημεδαπός κατηγορούμενος για γενετήσιες πράξεις και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης.

Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου της Γ.Ε.Δ. Αττικής, συνελήφθη από ειδική ομάδα αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων/Δ.Δ.Ε.Ε.Α./Γ.Α.Δ.Α., δυνάμει εντάλματος, 26χρονος ημεδαπός κατηγορούμενος για γενετήσιες πράξεις και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης. 

Από το Ενημερωτικό Δελτίο, στο Aegina Portal Talk Radio

Από αστυνομικούς ειδικής ομάδας της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων/Δ.Δ.Ε.Ε.Α./Γ.Α.Δ.Α., συνελήφθη, δυνάμει εντάλματος, την 18-6-2026 στην περιοχή της Αίγινας, 26χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενος για γενετήσιες πράξεις και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας κατ’ εξακολούθηση σε βάρος ανήλικης που συμπλήρωσε τα 12, αλλά όχι τα 15 έτη ηλικίας.

Ειδικότερα, ο συλληφθείς, κατηγορείται ότι από τον Αύγουστο του 2025, προέβαινε συστηματικά σε ασελγείς πράξεις σε βάρος ανήλικης.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Σε ισχύ οι θερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από 26 Ιουνίου έως 20 Σεπτεμβρίου, στη Δημοτική Κοινότητα Αίγινας.

Σε ισχύ θερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από 26 Ιουνίου έως 20 Σεπτεμβρίου, στη Δημοτική Κοινότητα Αίγινας

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα τεθούν σε εφαρμογή στη Δημοτική Κοινότητα Αίγινας κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, με στόχο τη διευκόλυνση της αυξημένης κίνησης πεζών και επισκεπτών και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων. 

Από το Ενημερωτικό Δελτίο, στο Aegina Portal Talk Radio

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Αίγινας, από την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 έως και την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2026 θα ισχύει καθημερινή απαγόρευση διέλευσης οχημάτων στη Λεωφόρο Δημοκρατίας, από τα εκδοτήρια εισιτηρίων των πλοίων έως τον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου (Παναγίτσα), καθώς και στις κάθετες οδούς που οδηγούν προς αυτήν, δηλαδή στις οδούς Ιουλίας Κάτσα, Χρ. Λαδά και Αιακού.

Παράλληλα, η απαγόρευση θα ισχύει και στην οδό Π. Αιγινήτου, από τη συμβολή της με την οδό Αχιλλέως έως τη συμβολή της με την οδό Χρ. Λαδά, καθώς και στην οδό Πηλέως.

Το ωράριο εφαρμογής των μέτρων θα είναι:

Καθημερινά από Δευτέρα έως Πέμπτη και το Σάββατο: 21:30 – 00:30
Παρασκευή και Κυριακή: 22:00 – 00:30

Από τις ρυθμίσεις εξαιρούνται τα οχήματα έκτακτης ανάγκης και των Σωμάτων Ασφαλείας που εκτελούν υπηρεσία και φέρουν την προβλεπόμενη σήμανση. Επίσης, επιτρέπεται η διέλευση των ιππήλατων οχημάτων, υπό την προϋπόθεση ότι κινούνται με ταχύτητα πεζού, τηρούν τους κανόνες κυκλοφορίας και αποφεύγουν την άσκοπη χρήση των ηχητικών ειδοποιήσεών τους.

Ο Δήμος επισημαίνει ότι κατά τις ώρες ισχύος των μέτρων η πρόσβαση των οχημάτων που κατευθύνονται προς τα πλοία θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω της Λεωφόρου Νικ. Καζαντζάκη.

Για την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων προβλέπεται η τοποθέτηση της απαραίτητης σήμανσης και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων οδικής ασφάλειας.

Η ανακοίνωση του Δήμου Αίγινας

Λαμβάνοντας υπόψιν γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου παρατηρείται η προσέλευση πλήθους επισκεπτών και την ανάγκη προσωρινής ρύθμισης της κυκλοφορίας στην Δημοτική Κοινότητα Αίγινας, στο πλαίσιο της θερινής περιόδου και με σκοπό την πρόληψη ατυχημάτων, ο Δήμος Αίγινας σας γνωρίζει ότι τίθεται σε ισχύ απαγόρευση διέλευσης οχημάτων επί της Λεωφόρου Δημοκρατίας της Δημοτικής Κοινότητας Αίγινας, από τα εκδοτήρια εισιτηρίων των πλοίων μέχρι τον Ι.Ν. Εισοδίων της Θεοτόκου (Παναγίτσα), καθώς και όλων των κάθετων οδών με κατεύθυνση προς την ως άνω οδό (ήτοι οδός Ιουλίας Κάτσα, Λ. Λαδά και Αιακού), όπως επίσης και της οδού Π. Αιγινήτου, από τη συμβολή της με την οδό Αχιλλέως έως και τη συμβολή της με την οδό Χρ. Λαδά, καθώς και της οδού Πηλέως, κατά το χρονικό διάστημα από 26 Ιουνίου 2026 έως και 20 Σεπτεμβρίου 2026 από τις 21:30 έως τις 00:30 καθημερινά, εκτός της Παρασκευής και της Κυριακής οπότε και η απαγόρευση θα ισχύει από τις 22.00 έως τις 00.30.

Εξαιρούνται από την ισχύ της παρούσας τα οχήματα έκτακτης ανάγκης και τα οχήματα των Σωμάτων Ασφαλείας, τα οποία φέρουν την απαραίτητη σήμανση, κατά την εκτέλεση υπηρεσίας και τα ιππήλατα οχήματα τα οποία υποχρεούνται να κινούνται με ταχύτητα πεζού, να μην κρούουν άσκοπα τις ηχητικές ειδοποιήσεις (κώδωνες) και να ακολουθούν τους κανόνες ιππήλατων οχημάτων και τους κανονισμούς του Κ.Ο.Κ.

Η πρόσβαση των οχημάτων όσων επιθυμούν να ταξιδέψουν κατά το χρονικό αυτό διάστημα θα γίνεται μόνο από την Λεωφόρο Νικ. Καζαντζάκη.

Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης θα ληφθούν όλα τα απαιτούμενα σχετικά μέτρα οδικής ασφάλειας και σήμανσης.

Φωτογραφία από το αρχείο του Aegina Portal

Ανοιχτή Επιστολή
Αγαπητοί συμπολίτες, οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε για την πρόσφατη κατεδάφιση της εξέδρας στον Φάρο, μπροστά από το Ιστορικό εστιατόριο του Νίκου Στρατηγού, το οποίο έχει γράψει ιστορία στην Αίγινα από την δεκαετία του 50΄, αφήνοντας θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία της, ενώ πλήθος ανθρώπων, παραθεριστών και ντόπιων έχουν χαραγμένες στο μυαλό τους όμορφες αναμνήσεις.
Αισθάνομαι την ανάγκη να γράψω αυτή την επιστολή γιατί αυτό που έχει καταλάβει η κοινή γνώμη είναι ότι γκρεμίστηκε μία παράνομη εξέδρα.
Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα. Θα ήθελα λοιπόν να ακούσετε και την δική μου πλευρά.
Θα ξεκινήσω θέλοντας να πω ότι φυσικά και θεωρούσα παράνομα όλα τα υπέργεια έργα (τοίχοι , πλακάκια και σιδηροκατασκευές για τέντες) που είχαν γίνει τα τελευταία χρόνια.
Να μην ξεχνάμε όμως ότι αυτή ήταν και μία τάση της τότε εποχής που δεν την συναντάμε μόνο στον Φάρο, αλλά και στο Μικρολίμανο στον Πειραιά, στην Πειραϊκή και σε άλλες περιοχές. Σήμερα βέβαια, όλα αυτά έχουν αλλάξει και τα περισσότερα έχουν γκρεμιστεί και έχουν γίνει αναπλάσεις γιατί οι ανάγκες και απαιτήσεις της εποχής είναι διαφορετικές. Σήμερα προτεραιότητα είναι να αποκαταστήσουμε όσο μπορούμε το φυσικό περιβάλλον , οπότε η χρήση ομπρελών που είναι κινητές είναι η ενδεδειγμένη λύση.
Η πρόταση μου λοιπόν ήταν να γκρεμιστούν όλα τα τοιχία, να φύγουν οι υπέργειες σιδεροκατασκευές, να αφεθεί τουλάχιστον 2 μέτρα πεζοδρόμιο για την ασφάλεια και την άνετη διέλευση των , καθώς και για την αποκατάσταση της ορατότητας των διερχόμενων αυτοκινήτων και στον υπόλοιπο χώρο να τοποθετήσω τα επιτρεπόμενα ανάλογα με τα τετραγωνικά τραπεζοκαθίσματα, κάτω από κινητές ομπρέλες, προκειμένου για την ηλιοπροστασία. Έτσι θα μπορούσε όχι μόνον κάποιος να απολαύσει το φαγητό του σε ένα ωραίο μπαλκόνι μπροστά στο γραφικό λιμάνι του Φάρου αλλά και το Δημόσιο να έχει έσοδα από την παραχώρηση του χώρου και την εν γένει επαγγελματική δραστηριότητα.
Όμως η κτηματική υπηρεσία δεν δέχτηκε την πρότασή μου και χαρακτήρισε όλη την εξέδρα παράνομη και κατεδαφιστέα, κατόπιν επίμονων καταγγελιών (τρίτου προσώπου), έχοντας θεμελιώσει την άποψη ότι η εξέδρα είναι κατασκευασμένη από τσιμέντο και σίδερα και ως εκ τούτου παράνομη αφού δεν επιτρέπονται τσιμεντένιες κατασκευές στον Αιγιαλό.
Έτσι λοιπόν φτάσαμε στο σημείο να επιτραπεί η κατεδάφισή της σε ιδιώτη(?), ο οποίος μάλιστα επωμίσθηκε όλα τα έξοδα (?) και υλοποίησε αυτήν και τούτο χωρίς πρώτα να γίνει έλεγχος από τις δημόσιες υπηρεσίες για το υπέδαφος επί του οποίου είχαν τοποθετηθεί τα πλακάκια και γρήγορα – γρήγορα αφού ορίσανε μόνο ένα μέτρο πεζοδρόμιο, έφυγαν άρον - άρον επαναπαυόμενοι στον πολιτικό μηχανικό που είχε ορίσει ο ιδιώτης.
Εν τω μεταξύ η Δημοτική αρχή απούσα και το Λιμενικό Ταμείο παρόν ως απλός παρατηρητής.
Ξεκινάει λοιπόν το γκρέμισμα (σε μία εξέδρα η οποία λειτουργεί αδιαλείπτως τα τελευταία 60 χρόνια), φεύγουν περιμετρικά τα τοιχία και οι υπέργειες σιδηροκατασκευές, μέχρι εδώ όλα καλά, φεύγουν και τα πλακάκια και μια λεπτή φλοίδα τσιμέντο που τα στήριζε και από κάτω ΑΜΜΟΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ, την οποία περιμετρικά συγκρατούσαν πουριά.
Σε αυτό το σημείο θέλω να αναφέρω ότι σε μία άλλη περιοχή της Αίγινας που έχει προκύψει παρόμοιο πρόβλημα, στην Αύρα και εκεί γκρεμίστηκε η τσιμεντένια επιφάνεια και αφαιρέθηκαν οι σιδηροκατασκευές που στηρίζονταν οι τέντες για σκίαση και η υπεύθυνη υπηρεσία συνέστησε στους επιχειρηματίες για να μπορέσουν να βάλουν τραπέζια, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, να βάλουν άμμο, να την συγκρατήσουν με πέτρες, και να χρησιμοποιήσουν ομπρέλες.
Το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Στην Αύρα η άμμος με τις πέτρες περιμετρικά είναι κάτι νόμιμο και στον Φάρο είναι παράνομο;
Τώρα όσον αφορά τον Φάρο το αποτέλεσμα όπως και εσείς μπορείτε να δείτε κάνοντας μία βόλτα στην περιοχή μετά το γκρέμισμα και το μάζεμα των μπαζών, της άμμου και των πουριών, χρειάστηκε να έρθει ένα φορτηγό χώμα για να γίνει επιχωμάτωση (?). Και πάλι βρισκόμαστε στο σημείο από όπου ξεκίνησε όλη αυτή η ιστορία πριν χρόνια, όπου παρακαλούσα το Λιμενικό Ταμείο να προχωρήσει σε ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου. Το αποτέλεσμα? Η ολιγωρία της δημοτικής Αρχής επέτρεψε να γίνει κάτι πραγματικά πρωτότυπο που δεν νομίζω να έχει ξανασυμβεί στα χρονικά. Ενώ υπάρχει πρωτόκολλο κατεδάφισης και για άλλα σημεία στον Φάρο, να επιτραπεί σε ιδιώτη να προχωρήσει σε κατεδάφιση ενός μόνο τμήματος του πρωτόκολλου κατεδάφισης και να στοχοποιηθεί μόνο η εξέδρα μπροστά στην επιχείρηση μου σαν την μόνη παρανομία σε όλο το νησί.
Μετά από όλα αυτά τα γεγονότα σήμερα το Λιμενικό Ταμείο είναι υποχρεωμένο να κάνει την ανάπλαση του χώρου, η οποία ελπίζω να γίνει το συντομότερο δυνατό. Περιμένω να υλοποιηθεί η υπόσχεση ότι εντός ενός μήνα θα έχει καταθέσει στις αρμόδιες αρχές τα σχέδια ανάπλασης και θα προχωρήσει στην αποκατάσταση του χώρου, γιατί αν παραμείνει όπως είναι τώρα με τις πρώτες βροχές του Φθινοπώρου όλο το χώμα θα πάει στην θάλασσα και κινδυνεύει να υποχωρήσει και ο δρόμος. Όσες φορές εδώ και χρόνια που εκκρεμεί αυτή η υπόθεση, ρωτούσα την δημοτική αρχή «τι θα γίνει με τον Φάρο»? μου απαντούσαν : «ο χώρος δεν σου ανήκει». Φυσικά και δεν μου ανήκει ο χώρος, δε παύει όμως να βρίσκεται στην πρόσοψη μου, και ο νόμος μου επιτρέπει κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις να τον αξιοποιήσω και προς όφελος της επιχείρησης και προς όφελος του Λιμενικού Ταμείου όπως γίνεται με επιχειρηματίες σε όλη την Αίγινα και σε όλη την Ελλάδα.
Μήπως είμαι δημότης β΄ κατηγορίας? Το αφήνω στην κρίση σας.
Με εκτίμηση
Ελένη Κουνελάκη
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15



Ακολουθήστε το Aegina Portal στο Google News

google-news.png

Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.