Κλειστό παραμένει το ταμείο του δήμου, λόγω της εφαρμογής των μέτρων για τον κορονοϊό. Τι δήλωσε ο κ.Ζορμπάς για τα προβλήματα στις πληρωμές μέσω ebanking.

 
Σε καθυστέρηση στις τακτοποιήσεις των ηλεκτρονικών πληρωμών, λόγω του μειωμένου προσωπικού της υπηρεσίας, εξαιτίας των μέτρων που ισχύουν για τον κορονοϊό, απέδωσε ο δήμαρχος κ. Γιάννης Ζορμπάς τα προβλήματα που παρουσιάζονται στους λογαριασμούς ύδρευσης που έχουν πληρωθεί μέσω ebanking. Σημείωσε ότι όταν επανέλθει οι κανονικές συνθήκες εργασίας θα γίνει εκκαθάριση αυτών των λογαριασμών. Παράλληλα, για την λειτουργία του ταμείου του δήμου, είπε ότι δεν λειτουργεί λόγω των μέτρων και εξαιτίας του φόβου να μην δημιουργηθεί συνωστισμός.

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal, με αποσπάσματα από τις δηλώσεις Φ. Τζίτζη και Γ. Ζορμπά.



Σε δύο ζητήματα που αφορούν τις πληρωμές των λογαριασμών, απάντησε ο δήμαρχος κ. Γιάννης Ζορμπάς στην τελευταία συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής. Το πρώτο είναι ένα ζήτημα για το οποίο είχε υποβάλλει σχετική ερώτηση ο κ. Φίλιππος Τζίτζης ήδη από την συνεδρίαση της 1ης Μαρτίου και αφορά στα προβλήματα που προκύπτουν στους λογαριασμούς που πληρώνονται μέσω ebanking, με προσαυξήσεις ή με την εμφάνιση ανεξόφλητων οφειλών. Το δεύτερο αφορά στην λειτουργία του ταμείου.
 
Στις 2 Μαρτίου η Ταμειακή Υπηρεσία, με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Δήμου Αίγινας (η ανακοίνωση δεν είχε προωθηθεί στα μέσα ενημέρωσης), ενημέρωνε τους καταναλωτές της ύδρευσης  για την εμφάνιση ανεξόφλητων οφειλών, που ωστόσο έχουν πληρωθεί σε λογαριασμούς ύδρευσης. Σ' αυτή την ανακοίνωση αιτιολογούσε το πρόβλημα που παρουσιάστηκε εξαιτίας ενός "τεχνικού προβλήματος το οποίο είχε παρουσιαστεί προς το τέλος του έτους 2020, οι πιστώσεις από πληρωμές λογαριασμών ύδρευσης που έγιναν με χρήση του κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής εκτελούνται με μεγάλη χρονική καθυστέρηση". 
 
Στην Οικονομική Επιτροπή της 9ης Μαρτίου ο κ. Φίλιππος Τζίτζης επανέφερε το θέμα. Στην ερώτησή του συμπεριέλαβε εκτός από τους λογαριασμούς ύδρευσης, τα τέλη κοινόχρηστων χώρων και τις πιθανές προσαυξήσεις.
 
Για το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχει προκύψει ο κ. Ζορμπάς απάντησε: "Είναι κάποιοι οι οποίοι πληρώνουν, καταβάλουν δηλαδή τα χρηματικά ποσά μέσω τραπεζικών συναλλαγών ebanking, τα οποία όμως εδώ λόγω έλλειψης προσωπικού και λόγω της μη λειτουργίας λόγου του covid, κάποιοι υπάλληλοι παίρνουν άδεια ειδικού σκοπού, κάποιοι δεν μπορούν να προσέλθουν στην υπηρεσία, λόγω του συνόλου των υπαλλήλων μέσα στον ίδιο χώρο, όλοι αυτοί οι λόγοι έχουν ως αποτέλεσμα να υπάρχει μία καθυστέρηση στις τακτοποιήσεις των ηλεκτρονικών πληρωμών. Έχουμε ενημερώσει να μην δίνουν σημασία εάν έρχεται στον επόμενο λογαριασμό ως ανεξόφλητη οφειλή, διότι αυτό θα εκκαθαριστεί στην ώρα του, δηλαδή την ώρα εκείνη που η λειτουργία της υπηρεσίας θα επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς"
 
Για την λειτουργία του ταμείου του δήμου είπε ότι: "Το έχω συζητήσει και με τον προϊστάμενο της ταμειακής υπηρεσίας, δυστυχώς η πράξη νομοθετικού περιεχομένου δεν του δίνει το ελεύθερο, και μάλιστα υπάρχουν και κάποιες αντιρρήσεις από τους ταμίες στο να ανοίξει το ταμείο και να συνδιαλλαγούνε με πολίτες, διότι αυτό ενδεχομένως επιφέρει συνωστισμό και συγχρωτισμό. Αυτές είναι οι ανησυχίες. Πιστεύουμε και ελπίζουμε ότι γρήγορα θα μπορέσουμε να είμαστε σωστή απέναντι στους πολίτες και να μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε στο βαθμό τον οποίο πρέπει να το κάνουμε".       
 
Υπενθυμίζεται ότι το Aegina Portal είχε παρουσιάσει σχετικό ρεπορτάζ για τα προβλήματα που παρουσιάζονται στους λογαριασμούς ύδρευσης που πληρώνονται με ebanking, ήδη από τις 29 Δεκεμβρίου 2020, παρουσιάζοντας μία περίπτωση όπου περιλαμβάνονται ως ανεξόφλητοι λογαριασμοί ύδρευσης του διμήνου Ιούλιος - Αύγουστος, στο δίμηνο Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2020 μαζί με μία μικρή προσαύξηση λόγω καθυστέρησης της πληρωμής. Σύμφωνα με όσα είχε πει τότε ο καταναλωτής, από την τράπεζα τον ενημέρωσαν ότι θα πληρωθεί το συνολικό ποσό καθώς από το σύστημα δεν μπορεί να γίνει διάκριση.