Γεώργιος Σκλάβαινας - Δημοτικός Σύμβουλος. Δελτίο Τύπου
Με έκπληξη πληροφορήθηκα το δελτίο τύπου που αφορούσε την δήθεν αποπομπή μου από τον συνδυασμό ΑΙΓΙΝΑ ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ που γράφτηκε από γνωστό άγνωστο «επικοινωνιολόγο», υπογράφεται από τον υποψήφιο δήμαρχο Παναγιώτη Γρηγορόπουλο και αναφέρεται στη, δήθεν, αποπομπή μου από τον συνδυασμό που μαζί ιδρύσαμε, ΑΙΓΙΝΑ ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ.
Στο εν λόγω δελτίο τύπου αναγράφεται ότι ο Π. Γρηγορόπουλος με απέπεμψε, τάχα, από τον συνδυασμό μας, επειδή υποτίθεται ότι:
1. Παραβίασα τις αρχές και τις αξίες του συνδυασμού ΑΙΓΙΝΑ ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ.
2. Θεωρούσα τον υποψήφιο δήμαρχο «αχυράνθρωπο» και ότι έθεσα τον εαυτό μου υπεράνω όλων ακόμα και αυτών των πολιτών της Αίγινας.
3. Εμπλεκόμουν σε «παιχνίδια εξουσίας» και σε συμφωνίες «κάτω από το τραπέζι», υπηρετώντας νοοτροπίες που έρχονται από το παρελθόν, από τις οποίες θέλει να «απαλλαγεί».
Τέλος προκαλείται όποιος έχει διαφορετική άποψη να βγει επώνυμα και να τον διαψεύσει.
Επειδή εγώ ποτέ στην ζωή μου δεν σιώπησα όταν κάποιος με προκαλούσε, ούτε έσκυψα το κεφάλι, αλλά αντίθετα έβαζα, βάζω και θα βάζω πάντα μπροστά το δίκαιο, την αλήθεια, την πίστη στον άνθρωπο και την ειλικρινή φιλία.
Για το λόγο αυτό πολλές φορές αντιπαρατέθηκα με πρόσωπα, «συμφέροντα» και καταστάσεις, χωρίς ποτέ να υπολογίζω το προσωπικό μου κόστος, με βλάβη ακόμα και της υγείας μου, αλλά τις αρχές μου και τους φίλους ποτέ δεν τους πρόδωσα και φυσικά ποτέ δεν θα τους προδώσω και όλοι στην Αίγινα το ξέρουν καλά αυτό!
Αφού λοιπόν προκαλείται όποιος έχει αντίθετη άποψη να την εκθέσει δημόσια και επώνυμα, έχω υποχρέωση να αποκαταστήσω την αλήθεια που παραποιείται από το δελτίο τύπου αυτό.
Εγώ είμαι απλός άνθρωπος του λαού, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις αλλά με αυξημένο αίσθημα ευθύνης. Τον λαό αυτό λοιπόν χρόνια τώρα υπηρετώ αφιλοκερδώς χωρίς ποτέ να διεκδικήσω έστω την δημαρχία ή να διαχειριστώ δημόσιο χρήμα, πέραν της θέσεως του απλού δημοτικού συμβούλου.
Από τον συνδυασμό ΑΙΓΙΝΑ ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ κανείς δεν με απέπεμψε, εγώ αποχώρησα σιωπηλά, χωρίς δημοσιότητα, όταν ο επικεφαλής του συνδυασμού προτίμησε να κρατήσει δεξί του χέρι έναν άνθρωπο που έχει δημιουργήσει οικονομικό σκάνδαλο σε βάρος δεκάδων Αιγινητών.
Εγώ λοιπόν τόνισα στον κ. Γρηγορόπουλο ότι ποτέ δεν θα συμμετείχα σε ένα συνδυασμό που ο πιο στενός συνεργάτης του έχει διασύρει το όνομα του συνδυασμού ζημιώνοντας με χιλιάδες ευρώ δύστυχους Αιγινήτες.
Ο κ. Γρηγορόπουλος προτίμησε να κρατήσει αυτόν τον άνθρωπο κοντά του και έτσι εγώ ανακοίνωσα ότι αποχωρώ από τον συνδυασμό μας και όχι «του». Ακόμα και η καθυστέρηση δημοσιοποίησης της αποχώρησής μου από τον συνδυασμό, που έγινε στις 20/9/2010, την συγκεκριμένη χρονική στιγμή μόνο τυχαία δεν είναι. Κατά σύμπτωση «συνέβη αμέσως» μόλις δημοσιεύτηκε γκάλοπ που δίνει στον κ. Γρηγορόπουλο ποσοστά διαφορετικά από αυτά που είχαν στο παρελθόν δημοσιευτεί.
Όλα τα γκάλοπ, σωστά ή όχι, ήταν στα χέρια του «συνεργάτη» του κ. Γρηγορόπουλου ο οποίος τα επεξεργαζόταν. Μήπως η δημοσίευσή του ήταν ουσιαστικά επίδειξη δύναμης του συνεργάτη ότι «όντως τον κρατάει στο χέρι», δείχνοντας έτσι πόσο πολύ απαραίτητος του είναι; Λέω, μήπως;